بیمه نامه های درمانی گسترده تر اما گران می شوند

حق بیمه درمانی با توجه به بندهای استاندارد شده جدید افزایش می یابد که هدف آنها این است که بیمه نامه ها را برای مشتریان پیچیده تر و جذاب تر کند.

به گزارش ریسک نیوز، بسیاری از قوانینی که زندگی روزمره شهروندان را تحت تأثیر قرار می دهند تغییر خواهند کرد. این موارد شامل تغییر در بیمه درمانی، قوانین وسایل نقلیه، قوانین مربوط به کارت های نقدی یا کارت های اعتباری و غیره است. در اینجا برخی از تغییراتی که اعمال می شوند ذکر شده است:

بیمه نامه های درمانی گسترده تر اما گران می شوند

حق بیمه درمانی با توجه به بندهای استاندارد شده جدید افزایش می یابد که هدف آنها این است که بیمه نامه ها را برای مشتریان پیچیده تر و جذاب تر کند. اصلاحات به شرح زیر است:

پوشش بیماری هایی که تاکنون در محصولات بیمه درمانی مستثنی بودند یا شامل آنها نمی شدند، از امروز توسط همه شرکت های بیمه اجرا می شود.

تعریف بیماری پیش زمینه برای تأمین نیازهای مشتریان اصلاح خواهد شد.

شرکت‌های بیمه قادر به انکار پوشش بیمه درمانی روش های نوین درمانی نخواهند بود.

شرکت های بیمه نمی توانند مطالبات را پس از اتمام چند سال پوشش مداوم رد کنند، مگر به دلیل کلاهبرداری های اثبات شده و استثناهای همیشگی.

شرکت های بیمه قادر نخواهند بود مطالبات شیمی درمانی خوراکی را در مواردی که شیمی درمانی تحت پوشش است و دیالیز صفاقی را که در آن دیالیز تحت طراحی محصول قرار دارد، انکار کنند.

پزشکی از راه دور در هر کجا که مشاوره پزشکی مجاز باشد، تحت پوشش بیمه درمانی قرار می گیرد.

قوانین جدید کارت نقدی / اعتباری

همه بانک ها را موظف خواهند شد ویژگی های امنیتی را در همه کارت های اعتباری و نقدی معرفی کنند. طبق این دستور، کاربران کارت اعتباری و نقدی می توانند تنظیمات ترجیحی (انتخاب / انصراف از خدمات؛ محدودیت هزینه و غیره) را برای تراکنش های بین المللی، تراکنش های آنلاین و تراکنش های بدون تماس ثبت کنند.

کاربران می توانند کارت نقدی و اعتباری خود را برای هرگونه تسهیلات – تراکنش های خودپرداز، ارتباطات میدان نزدیک، دستگاه پوز یا تجارت الکترونیکی (بدون کارت) فعال و غیرفعال کنند.

قوانین جدید برای وسایل نقلیه

خدمات فناوری اطلاعات و نظارت الکترونیکی موجب بهبود اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در کشور می شود. به عنوان بخشی از این تغییرات، تلفن های همراه می توانند فقط برای پیمایش مسیر استفاده شوند، به این ترتیب که رانندگان هنگام رانندگی تمرکز خود را از دست ندهند.

اسناد وسیله نقلیه ای که به صورت الکترونیکی تأیید می شوند، دیگر به صورت فیزیکی درخواست نخواهند شد. جزئیات رد صلاحیت مجوز به ترتیب زمانی در پورتال به روز خواهد شد. پرونده به طور منظم در پورتال به روز می شود. نه تنها سوابق راننده به صورت الکترونیکی حفظ می شود، بلکه رفتار آنها نیز کاملاً کنترل می شود.

 

منبع: CNBC

مترجم: فرزانه اسکندریان/ ریسک نیوز

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

10  ×  1  =