پرداخت روزانه حدود 27میلیارد تومان دیه توسط بیمه ایران

در مراسم تفاهم نامه بیمه ایران و مرکز وکلا عنوان شد؛

محمد رضایی ، مدیر عامل بیمه ایران در خصوص انعقاد تفاهم نامه بیمه ایران و مرکز وکلا عنوان داشت: هدف ازین تفاهمنامه انجام ریکاوری و بازیافت خسارت در سراسر کشور است که پیگیری این موضع به عهده مرکز وکلا و کارشناسان رسمی است.

 

به گزارش خبرنگار ریسک نیوز محمد رضائی ، مدیر عامل بیمه ایران در مراسم انعقاد این تفاهم نامه تاکید کرد: اگر قبلا حق و حقوقی از بیمه گذاران در بخش خسارت ضایع می شده ، این تفاهمنامه کمک می کند که یک فرد مستقل، فنی و دارای دانش نسبت به ارزیابی ان خسارت اقدام کند.

به گفته وی با این تفاهم نامه شرایطی ایجادگردیده  که از طریق داوری که وظیفه ان را مرکز وکلا به عهده گرفته عملا کمک شایانی به بیمه گذاران صورت پذیرد.

مدیر عامل بیمه ایران در ادامه به محور سومی که در این تفاهم نامه انجام شده اشاره کرد و گفت: محور دیگر همکاری بحث انجام تبادلات علمی و فنی است که از طریق صنعت بیمه برای کارشناسان رسمی و وکلا برای ارائه اطلاعات بروز استفاده خواهد شدکه در این بخش استفاده از کارگاه های آموزشی و نشست های علمی در رابطه با بحث های فنی بیمه ای حقوقی و اقتصادی در دستور کار قرارمی گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بیمه ایران روزانه به طور میانگین حدود 27میلیارد تومان خسارت بابت دیات پرداخت میکند.

رضائی اذعان داشت: در سال97 پرونده دیاتی که در بیمه ایران تشکیل می شد حدود 368 روز طول می کشید این تعداد روزها در سال98 به 222 روز و در پنج ماهه اول سال99 نزدیک به 70 روز کاهش پیدا کرده که تلاش خواهیم کرد که این مدت به 30 روز کاهش پیدا کند.

وی در ادامه پیش بینی کرد:امیدواریم با این تفاهمنامه و سیاست های اتخاذی، به کاهش تسریع خسارت ها چه در بخش اموال و چه در بخش اشخاص کمک شود .

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

46  −    =  36