قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰7/30

بازار امروز شاهد افزایش نسبی ارزش هر اونس طلاست که به ۱,۹۱۹ (یک هزار و نهصد و نوزده ) دلار رسید.

به نقل از رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.46 درصد افزایش به 1915 دلار و 75 سنت رسید. اوایل امروز قیمت طلا به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسیده بود. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.27 درصد افزایش به 1920 دلار و 60 سنت رسید.

در حالی که دونالد ترامپ گفته به رغم مخالفت حزب جمهوری خواه مایل است با یک بسته محرک مالی بزرگ موافقت کند، کاخ سفید و دموکرات های کنگره یک قدم به توافق بر سر بسته محرک مالی جامعه نزدیک تر شده اند. به گفته یکی از دستیاران نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، گفت وگوها قرار است امروز ادامه یابد.

انتشار این خبرها ضمن بالا بردن اشتها برای ریسک پذیری، سبب رسیدن شاخص ارزش دلار به پایین ترین رقم یک ماه گذشته شده است. مارگارت یانگ، استراتژیست موسسه دیلی اف ایکس در این باره گفت: «کاهش ارزش دلار عامل اصلی رشد قیمت طلا بوده است.»

به دنبال شیوع کرونا، بانک های مرکزی جهان به شکل بی سابقه ای به چاپ پول و کاهش نرخ بهره روی آورده و سبب شده اند قیمت طلا در مسیر ثبت بهترین عملکرد سالانه طی یک دهه گذشته قرار گیرد.

اما قیمت طلا طی چند جلسه گذشته نوسان محدودی داشته و در نزدیکی رقم 1900 دلار در نوسان بوده، زیرا سرمایه گذاران در انتظار مشخص شدن تکلیف بسته محرک مالی جدید دولت آمریکا هستند.

قیمت طلا امروز در بازار جهانی افزایش را عکس روز گذشته تجربه کرد.

قیمت طلا 123

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۱۹ (یک هزار و نهصد و نوزده ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۰۱ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ
۱,۹۱۹۲۰۱.۰۱امروز
۱,۹۰۰-۰.۵روز قبل
۱,۹۰۹۱۰۰.۴۹۲ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  5  =  45