مردم از مراجعه غیر ضروری به بانک‌ها خودداری کنند

قیطاسی گفت: خدمات غیر حضوری به مشتریان بانک‌ها ارائه می‌شود بنابراین از مردم تقاضا می‌شود از مراجعات غیر ضروری به بانک‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در نحوه فعالیت بانک ها و ادارات در مناطق قرمز تغییراتی اعمال شده است، گفت: تمام کارکنان و شعب بانک ها به دو بخش تقسیم شده اند.

او افزود: ۵۰ درصد شعب بانک ها در سطح کشور با ۱۰۰ درصد از کارمندان باز هستند و به مردم خدمات ارائه می دهند.

قیطاسی بیان کرد: در مناطق نارنجی تمام شعب با ۲ سوم کارکنان فعالیت دارند و در مناطق زرد هم تمام شعب باز هستند با ۱۰۰ درصد پرسنل به مردم خدمات ارائه می دهند.

دبیر شواری هماهنگی بانک های دولتی توضیح داد: تمام شعب بانک ها مجهز به بانکداری الکترونیکی و خدمات غیر حضوری مطلوب هستند و پیشنهاد می شود مردم به جای مراجعه به شعب بانک ها از خدمات الکترونیکی و غیر حضوری استفاده کنند.

او درباره ساعات کاری بانک‌ها گفت: از ابتدای خرداد ماه ساعت کاری بانک‌ها از ۷:۳۰ صبح و تا ۱۴:۳۰ است و بانک‌ها از ساعت ۸ صبح به مشتریان خود تا ساعت ۱۴:۳۰ به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهند.

قیطاسی بیان کرد: تمامی اطلاع رسانی‌ها در حوزه بانک‌ها از طریق روابط عمومی انجام می‌شود و ساعات کاری بانک‌ها هم به طور معمول از طریق کاغذ در ویترین بانک‌ها نصب شده است.

قیطاسی بیان کرد:ضمنا در مناطق نارنجی نیز طبق روال گذشته تمام شعب با دو،سوم پرسنل و مناطق زرد تمام شعب با صد درصد پرسنل فعالیت خواهند داشت.

او گفت:از مشتریان بانک‌ها نیز تقاضا داریم با استفاده از خدمات غیرحضوری از مراجعه به شعب خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×    =  30