آیین اختتامیه اولین مسابقه تصویرگری در صنعت بیمه برگزار شد

آیین اختتامیه اولین مسابقه تصویرگری «بیمه تصویری» بیمه ملت که با موضوع فرهنگ بیمه به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت برگزار شده بود، روز دوشنبه 22 دی‌ماه برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه ملت، تعداد 468 اثر توسط 330 هنرمند به دبیرخانه مسابقه تصویرگری ارسال شد که از این تعداد، 383 اثر به صورت دیجیتال و 85 اثر به صورت فیزیکی در مسابقه تصویرگری با موضوع فرهنگ بیمه شرکت کردند.

شایان ذکر است؛ از تعداد 77 هنرمند خردسال و 253 هنرمند بزرگسال که آثار خود را به دبیرخانه مسابقه تصویرگری «بیمه تصویری» ارسال کردند، 83 نفر آقا و 247 نفر خانم بودند.

بنا بر این گزارش؛ تیم داوری جشنواره، متشکل از کمال طباطبایی، هادی حیدری و محمدرضا میرشاه‌ولد، در یک جلسه 7 ساعته بررسی آثار، خانم‌ها حمیده خسرویان، رعنا آذرمنش و هما رستمی شاهسواری را به عنوان رتبه اول تا سوم انتخاب و نفرات برتر در آیین اختتامیه جشنواره، به ترتیب مبلغ 100 میلیون ریال، 70 میلیون ریال و 50 میلیون ریال از سوی بیمه ملت به عنوان جایزه دریافت کردند.

همچنین به انتخاب داوران  به 10 اثر برگزیده از 10 تصویرگر هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا شد و همه آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه، از سوی بیمه ملت دیپلم افتخار دریافت می‌کنند. آثار منتخب، در نمایشگاه آنلاین بیمه ملت نیز که به زودی برگزار می‌شود، به نمایش درآمده و در قالب کتابی با همین عنوان منتشر خواهد شد.

روابط عمومی بیمه ملت با تاکید بر اهمیت بیمه برای جامعه و آحاد مردم و به منظور ترویج مفاهیم بیمه‌ای، افزایش دانش و آگاهی افراد نسبت به بیمه، توسعه نگرش و باور آنها در این حوزه برای افزایش سواد بیمه‌ای مردم در مقوله بیمه نسبت به برگزاری مسابقه تصویرگری با فرهنگ بیمه اقدام کرد.

گفتنی است در حاشیه مراسم اختتامیه اولین مسابقه تصویرگری بیمه ملت، از مدیران و کارمندان نمونه بیمه ملت در سال 1399 تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بیمه ملت با اعطای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از مصطفی ملکی مدیر بیمه‌های خودرو، محمدعاملی مدیر بازاریابی و یحیی میرزایی‌پری مدیر توسعه کسب و کار دیجیتال به عنوان مدیران نمونه و عطیه سادات ابطحی سرپرست اداره برنامه و بودجه، مجید صیاد رییس صدور بیمه‌های درمان و فاطمه رازقی رییس بیمه‌های مسئولیت مجتمع مرکزی به عنوان کارمندان نمونه بیمه ملت در سال 99 تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه اولین مسابقه تصویرگری «بیمه تصویری» بیمه ملت با موضوع فرهنگ بیمه، روز دوشنبه 22 دی‌ماه با حضور مدیرعامل بیمه ملت، جمعی از معاونان و مدیران شرکت و داوران جشنواره برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×    =  6