ساکنان و مالکان واحدهای مسکونی در قبال اشخاص ثالث بیمه می شوند

شرکت بیمه دانا ، بیمه نامه “مسئولیت مدنی ساکنان و مالکان واحدهای مسکونی در قبال اشخاص ثالث” را از طریق شعب و شبکه فروش خود عرضه می‌کند.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه دانا،  بهروز مهدی قلی‌زاده، مدیر بیمه‌های مسئولیت این شرکت اعلام کرد: مطابق این بیمه نامه، هرگاه در اثر وقوع حوادث ناشی از خطرات تحت پوشش بیمه نامه خسارات جانی و مالی (در مشاعات) به مالکین یا ساکنین آنها وارد شود و مسئولیت بیمه‌گذار توسط بیمه‌گر و در صورت لزوم توسط مراجع قضایی محرز شود، بیمه‌گر بر اساس این بیمه نامه خسارات وارده را جبران خواهد کرد.

وی، خطرات تحت پوشش را شامل استفاده از آسانسور، خسارات وارده به خودروهای مستقر در پارکینگ ساختمان ناشی از سازه یا تاسیسات ساختمان، سقوط اشیاء در محوطه و اطراف ساختمان، ریزش نمای ساختمان، خسارات وارده به ساختمان های مجاور ناشی از آتش سوزی و انفجار، خسارات وارده به اموال موجود در مشاعات ساختمان ناشی از آتش سوزی و انفجار و خسارات جانی وارده به نظافتچی، سرایدار و نگهبان در مشاعات ساختمان مورد بیمه ذکر کرد.

 مدیر بیمه های مسئولیت بیمه دانا، تعهدات قابل ارائه این بیمه نامه را نیز شامل هزینه های پزشکی، غرامت فوت و نقص عضو در ماه های عادی و حرام، و تعهد مالی در هر حادثه عنوان کرد.

 متقاضیان و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بیمه نامه می توانند به شعب و نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  15  =  20