بیمه تلفن همراه به بازار آمد

بیمه گذاران به این نکته که پوشش بیمه نامه فوق با مفهوم گارانتی متفاوت است ،توجه نمایند، موارد تحت پوشش گارانتی مشمول بیمه نامه نمی شود و بیمه نامه جایگزین گارانتی نیست ، بلکه تکمیل کننده آن و مازاد پوشش های آن می باشد

به گزارش ریسک نیوز مدیر بیمه های مهندسی و رشته های خاص بیمه سامان از ارایه محصول جدید این شرکت با عنوان "بیمه تلفن همراه" به بازار خبرداد و گفت : گوشی های موبایل امروزه به بخش جدا نشــــدنی از زندگی و کاربسیاری ازمردم تبدیل شده است که با بهبود کارایی و گسترش امکانات این دسـتگاه ها، میزان اسـتفاده ازآنها نیز افزایش یافته اسـت به صورتی که به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند.

محمد رضا آقاجانی افزود : سلایق مردم تغییرکرده و تلفن های هوشمند و اینترنت تقاضاهای جدیدی ساخته است، بیمه سامان دراین شرایط تلاش می کند ، با  ارائه محصولات جدید پاسخگوی این تقاضا باشد وبه موازات تسهیل خرید خدمت و صدور بیمه نامه ، تلاش میکند ، فرآیند پرداخت خسارت نیز با سهولت انجام گیرد و رضایت حداکثری مشتریان فراهم شود.
آقاجانی با بیان اینکه اخیراً قیمت های تلفن همراه در رده های مختلف افزایش داشته است ، افزود : اگر دستگاه تلفن همراه درمعرض آسـیب هایی چون ضربه ، آبدیدگی ، آتش سوزي و حتی نوسانات برق قرارگیرد استفاده از دستگاه را غیر ممکن می سازد.

وی گفت : این موضوع باعث شد تا بیمه سامان محصول جامع بیمه ای که ریسـک های احتمالی درانتظار این ابزار را پوشش دهد را طراحی و برای جلب رضایت جامعه به بازار عرضه نماید.  مدیربیمه های مهندسی سامان با اشاره به اینکه پوشش بیمه موبایل ها بخشی از نگرانی کاربران را از بین می برد ، توضیح داد : آبدیدگی و نم زدگی، نوسانات برق و الاتصال کوتاه ، ضرب خوردگی  و شکستن ، آتش سوزي و انفجار، سیل و طوفان ، سرقت با شکست حرزتعهدات بیمه گر دراین بیمه نامه است .
آقاجانی جبران هزینه های تحمیل شــده هرکدام از این ریسک ها به بیمه گذار و درعین حال تنوع محصولات و سهولت عملیات صدور را مزیت های بیمه تلفن همراه سامان عنوان کرد و افزود : خســارات وارد تجهیزاتی که مطابق نظر رسمی مراکز تخصـصــی و معتبر خدمات فنی تجهیزات الکترونیک، قابل تعمیرنیستند، جبران خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه ، بیمه گذاران به این نکته که پوشش بیمه نامه فوق با مفهوم گارانتی متفاوت است ،توجه نمایند، اظهارداشت : موارد تحت پوشش گارانتی مشمول بیمه نامه نمی شود و بیمه نامه جایگزین گارانتی نیست ، بلکه  تکمیل کننده آن و مازاد پوشش های آن می باشد .
آقاجانی خسارت کلی دراثر سرقت با شکست حرز را نیز جزو پوشش بیمه نامه  اعلام کرد ودرباره نحوه اعلام خسارت یاد آورشد : بیمه گذاران می توانند از طریق بارگذاری فرم درسایت بیمه سامان ، اعلام خسارت نمایند وبرای ارایه وسیله آسیب دیده درتهران به مراکزرسیدگی به تجهیزات الکترونیک  و درشهرستان ها به شعب  بیمه سامان مراجعه نمایند.
مدیربیمه های مهندسی بیمه سامان گفت : درتلاش هستیم تا در آینده نزدیک برآورد خسارات به صورت آنلاین وبدون حضور بیمه گذار انجام شود ، درحال حاضر و درگام اول نیز با استفاده از و تماس تصویری ارزیابی انجام می شود ضمن هماهنگی با بیمه گذار و حضور همکاران شرکت در محل وی، دستگاه از وی تحویل گرفته شده و تعمیر می شود.
آقاجانی درخاتمه گفت : پس از طی مراحل اداری و تکمیل مدارک لازم که به بیمه گذار در هنگام صدور بیمه نامه و از طریق دفترچه راهنمای استفاده از خدمات بیمه نامه به وی ارائه شده است، شرکت بیمه سـامان حداکثر ۷ روزکاری پس ازتکمیل پرونده، مبلغ خســــارت قابل پرداخت را به صورت کتبی به بیمه گذار منعکس و پرداخت خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

80  −    =  76