خیز بیمه معلم در تکمیل خدمات آنلاین در سال 1400

کاوه قاضی معاونت توسعه بازار بیمه معلم، ضمن تشریح عملکرد این شرکت در پیاده‌سازی سیستم جدید سود و زیان شعب و توانمندسازی نمایندگان در سه گام زمانی، از اقدامات انجام شده در حوزه بیمه الکترونیک خبر داد و گفت: امکان ثبت اعلام خسارت آنلاین در بیمه معلم فراهم شده که با توجه به تمایل جامعه به بهره‌گیری از خدمات اینترنتی در شرایط کرونا، با استقبال مناسبی مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، کاوه قاضی معاونت توسعه بازار بیمه معلم ضمن بررسی اقدامات واحد متبوعش در سال 99 نگاهی به برنامه‌های سال 1400 دارد که تمرکز بر خدمات نوین و قدم در مسیر خدمت‌رسانی آنلاین به مشتریان در این برنامه‌ها مشهود است.

پیاده سازی سیستم جدید سود وزیان در شعب

معاونت توسعه بازار بیمه معلم با بیان اینکه در حال حاضر حدود 9 ماه از پیاده‌سازی سیستم جدید سود و زیان شعب می‌گذرد، گفت: در این مدت شاهد تلاش موثر و مثبتی از سوی شعب شرکت و همینطور حوزه‌های ستادی مربوطه بودیم، با مرور اجمالی نتایج عملکرد شعب شاهد آن هستیم که ظرف این مدت خوشبختانه تعداد شعب سود ده به شکل ملموسی افزایش یافته و شعبی که در سال گذشته زیان‌ده بودند ، اکثر آنها با تلاش زیاد و برنامه ریزی مناسب به سود رسیده‌اند. وی یادآور شد: ما به صورت مستمر وضعیت سود و زیان کلیه شعب را رصد و با برگزاری مجامع دوره‌ای، نقاط قابل بهبود را بررسی می‌کنیم.

راهبردها و توانمند سازی شبکه فروش در سه گام زمانی

معاونت توسعه بازار بیمه معلم در ادامه به برنامه‌های توانمندسازی شبکه فروش در سه گام زمانی اشاره کرد و گفت: در نیمه اول سال با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمرکز شرکت بر انجام آموزش های مجازی شبکه فروش و برگزاری کنفرانس های آنلاین جهت ارتقای توانمندی نمایندگان بود. وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال برنامه های موثری در نظر گرفتیم که بخشی از آن نیز اجرایی گردد و مابقی آن تا پایان سال به سرانجام خواهد رسید، گفت: در ابتدا جشنواره فروش در رشته آتش‌سوزی راه‌اندازی شد و تمرکز آن بر ایجاد انگیزه در نمایندگان برای فروش در شرایط سخت کرونا و جذب پرتفوی سودده رشته آتش‌سوزی به صورت نقدی بود که توانستیم ظرف مدت سه ماه، فروش این رشته را دوبرابر مدت مشابه برسانیم. وی در تشریح گام سوم تاکید کرد: در سه ماهه پایانی سال نیز اجرای کمپین اقیانوس آبی با محوریت جذب پرتفوی کم ریسک جدید در رشته های بدنه خودرو، آتش سوزی و حوادث را در دستور کار قراردادیم که امیدواریم بتوانیم موفقیت جشنواره قبلی را تکرارکنیم.

خدمات آنلاین با تکیه بر توانمندی‌های داخلی شرکت

کاوه قاضی با بیان اینکه این شرکت در سال گذشته همکاری خود را با استارت‌آپهای بیمه آغازکرد و همراه با استفاده از توانمندی ایشان تصمیم گرفتیم که خدمات آنلاین در حوزه فروش و خسارت را با تکیه بر توان داخلی مجموعه شرکت توسعه دهیم. بر این اساس در نیمه اول سال و ظرف مدت کوتاه، زیرساخت لازم برای فروش آنلاین بیمه‌نامه را در شرکت راه‌اندازی و 5 محصول آنلاین را ارائه و در نیمه دوم سال 3 محصول دیگر به سبد محصولات آنلاین اضافه نمودیم . با راه‌اندازی بازاریابی دیجیتال برای مشتریان بزرگ شرکت، تجربه جدیدی در فروش بیمه‌نامه آنلاین کسب شد. معاونت توسعه بازار بیمه معلم با اشاره به اینکه در ادامه امکان تمدید بیمه نامه در رشته‌های شخص ثالث و بدنه را به مجموعه خدمات خود اضافه کردیم، عنوان داشت: پس از آن امکان ثبت اعلام خسارت آنلاین را فراهم شد که خوشبختانه با توجه به تمایل جامعه به بهره‌گیری از خدمات اینترنتی در شرایط کرونا، با استقبال مناسبی مواجه و برنامه داریم این روند رو به رشد را توسعه دهیم و سهم قابل‌توجهی از فروش شرکت را به حوزه دیجیتال اختصاص دهیم.

1400،سال محصولات نوین در بیمه معلم

معاونت توسعه بازار بیمه معلم با بیان اینکه یکی از مهمترین معضلات در صنعت بیمه محدود و مشابه بودن محصولات بیمه در بین شرکت‌ها است که حق انتخاب محدودی برای مشتریان فراهم می‌سازد، گفت: بر این اساس بیمه معلم به دنبال آن است تا با اضافه‌کردن شاخص‌های نوآوری، اقدام به ارائه محصولات بیمه جدید و متناسب با نیاز مشتری نماید. لیکن هنوز در ابتدای راه هستیم، چراکه لازمه آن انجام تحقیق و توسعه کافی در خصوص طراحی محصول و کسب مجوزهای لازم از نهاد ناظر می‌باشد.

کاوه قاضی در ادامه یادآور شد: در برنامه استراتژیک شرکت این موضوع تاکید شده و بنا داریم در سال آتی این موضوع را جدی‌تر دنبال می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  29  =  39