عملکرد سال 99 بیمه سینا / رشد 600درصدی سود خالص بیمه سینا در سال 99

در این مدت حق بیمه تولیدی بیمه سینا با 36 درصد رشد در مقایسه با سال قبل به رقم یک هزار و 750 میلیارد تومان رسید و نسبت خسارت نیز با روند کاهشی، عدد 58 درصد را نشان داد.

مدیرعامل بیمه سینا در جمع مدیران ستاد و شعب سراسر کشور با اشاره به عملکرد درخشان بیمه سینا در سال 99 از افزایش بالغ بر 36 درصدی حق بیمه تولیدی شرکت در این سال خبر داد.

رضا جعفری در دومین نشست آنلاین رؤسای شعب سراسر کشور که با حضور معاونین و مدیران ارشد فنی انجام شد، به تشریح شاخص‌های عملکردی بیمه سینا در سال 1399 پرداخت.

مدیرعامل بیمه سینا با بیان اینکه این شرکت در سال‌جاری با وجود آثار منفی اقتصادی متغیر کرونا بر کسب‌وکارها، توانست با برنامه‌ریزی راهبردی به اهداف تعیین‌شده دست یابد، ادامه داد: در این مدت حق بیمه تولیدی با 36 درصد رشد در مقایسه با سال قبل به رقم یک هزار و 750 میلیارد تومان رسید و نسبت خسارت نیز با روند کاهشی، عدد 58 درصد را نشان داد.

وی در ادامه افزود: کاهش سهم بیمه‌های درمان و ارتقاء سهم بیمه‌های عمر از سیاست‌های ما در سال‌جاری بود و در سال آتی نیز با توجه به شرایط، بنا داریم این سیاست را ادامه دهیم.

جعفری بهترین عنصر تبلیغی برای هر شرکت بیمه را پرداخت سریع و صحیح خسارت دانست و افزود: خوشبختانه با همت همکاران، عمده‌ی خسارت‌های معوق در سال جاری پرداخت شد و در حال‌حاضر هیچ مشکلی در پرداخت وجود ندارد.

وی توجه به سرمایه گذاری‌ها و ذخایر را از جمله اقدامات مهم سال 99 عنوان کرد و گفت: ذخایر در بهترین وضعیت خود به عنوان یک پشتوانه محکم برای شرکت قرار دارد و در بخش سرمایه‌گذاری نیز با برنامه‌ای که در کمیته سرمایه‌گذاری تصویب و به اجرا رسید، بازده و درآمد بسیار خوبی از محل این سرمایه گذاری‌ها حاصل شده است.

مدیرعامل بیمه سینا افزود: سود خالص دوره مالی 99 نیز با رشد قابل توجه بالغ بر 600 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده که این رخداد مهم نشان‌دهنده‌ی هدف‌گذاری صحیح و حرکت جمعی تمامی ارکان این شرکت در مسیر ترسیم‌شده بوده و جای تقدیر از همکاران گرامی دارد.

گفتنی است در پایان این جلسه، ضمن ارائه و تحلیل مفروضات بودجه 2500 میلیارد تومانی سال 1400، مقرر شد تا پایان سال‌جاری، بودجه عملیاتی به شعب و شبکه فروش ابلاغ گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

36  −    =  35