اجرای طرح جامع بیمه روستائیان با همکاری پست بانک ایران و بیمه ایران

با همکاری پست بانک ایران و شرکت بیمه ایران، طرح جامع بیمه روستائیان در سراسر کشور از طریق دفاتر خدمات بانکی این بانک اجرا می شود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از بنکر (Banker)، مهران صادقی مدیر بازاریابی بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران در گفتگوئی ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 400 هزار بیمه‌نامه طرح جامع بیمه روستاییان در سطح کشور ارائه شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری 600 هزار نسخه دیگر نیز به روستائیان ارائه گردد.

وی افزود: با توجه به اینکه 66 درصد مساحت کشور حادثه‌خیز است و روستائیان نیز در این زمینه بسیار آسیب‌پذیر هستند، جدید‌ترین طرح بیمه ایران را برای حمایت از این خانواده‌های زحمتکش با کمک دولت و همکاری پست بانک ایران ارائه کرده‌ایم که با اجرای این طرح 97 هزار روستایی در کشور زیرپوشش آن قرار می‌گیرند.

صادقی اظهار داشت: سعی داریم با بیمه جامع روستائیان اکثر روستاهای کشور را که از بناها و منازل غیرمستحکم برخوردار هستند بیمه کنیم تا ضمن افزایش امید به زندگی در این قشر، کیفیت زندگی آنها را افزایش داده و مهاجرت‌ها را از روستا به شهر معکوس کنیم.

مدیر بازاریابی بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران با اشاره به مدل های این طرح گفت: در مدل اول؛ هریک از روستائیان می‌توانند با پرداخت سالانه 250هزار ریال، منزل و اثاثیه خود را که اگر براثر خطر‌های آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه، سیل، توفان، زلزله و سنگینی برف تخریب شود تا سقف 150 میلیون ریال بیمه نمایند.

وی تصریح کرد: در مدل دوم در صورتی که اثاثیه منزل به سرقت رفته باشد علاوه بر پوشش‌های بیمه‌ای مدل اول، بیمه‌گر می‌تواند با پرداخت سالانه 500 هزار ریال از پوشش این خدمات استفاده نموده و در مدل سوم نیز که کامل‌ترین مدل است روستائیان می‌توانند با پرداخت سالانه 750هزار ریال علاوه بر پوشش های بیمه مدل‌های اول و دوم در صورتی که هنگام حادثه یا اتفاقی همچون آتش‌سوزی یا ترکیدگی لوله، همسایه‌ها نیز خسارت‌دیده باشند، از پوشش بیمه‌ای آن بهره مند شوند.

صادقی خاطرنشان ساخت: این سه مدل طرح بیمه‌ای در کنار خود بیمه هزینه معالجه و نقص عضو را که در حوادث برای فرد رخ داده را نیز پوشش می‌دهد که این یک نوع پوشش بیمه‌ عمر محسوب می‌شود.

گفتنی است: شرکت خدمات بیمه ای تأمین پست بانک و اداره کل دفاترخدمات بانکی پست بانک ایران به عنوان متولیان ارائه خدمات بیمه جامع روستائیان می باشند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  38  =  46