۵۰ کیلومتر ازمحور نطنز-اصفهان ریزش کرد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۵۰ کیلومتر از محور نطنز – اصفهان بر اثر سیل ریزش کرد و مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، منصور شیشه فروش با اشاره به آخرین وضعیت خسارات سیل در استان اصفهان اظهار داشت: جاری شدن سیل در محور ارتباطی انارک به چوپانان شهرستان نائین منجر به مسدود شدن این محور شد.

وی افزود: در این محور یک خودروی شخصی را سیل برد و دو دستگاه تریلر نیز واژگون شد که خوشبختانه سرنشینان خودروها نجات یافتند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام پنج تیم امدادی برای امدادرسانی به این حادثه ادامه داد: همچنین سیل منجر به قطع فیبر نوری در این منطقه شد.

وی همچنین به انسداد حدود ۵۰ کیلومتر از آزاد راه شهید سردار حجازی نطنز به اصفهان به علت نشست ۱۰ متر از محور در اثر ریزش جاده ناشی از بارش‌های هفته گذشته وعبور قنات از زیر محور اشاره کرد و ادامه داد: همچنان عوامل راهسازی در حال ایمن سازی و اصلاح محور هستند که تا دو روز دیگر تعمیرات ادامه خواهد داشت.

شیشه فروش در ادامه در خصوص آخرین وضعیت مفقود شدگان سیل در بادرود نیز اضافه کرد: هفت نفر کارکنان معادن مس و سنگ آهن که در اثر سیل بردگی سه خودروی سواری در ۲۵ کیلومتری شرق بخش امام زاده بادرود در محاصره سیل قرار گرفتند خوشبختانه سالم نجات یافتند.

منبع: مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

31  −  28  =