بیم استاد،درس نوشته ای برای بیمه گران / از مغزلرزه تا شهدنوشان فروش بیمه

بیست و سومین شماره بیمه داری نوین منتشر شد

بیست و سومین شماره نشریه بیمه داری نوین با سرتیتر بیم های استاد در پنج پرونده منتشر شد.

به گزارش ریسک نیوز، بیست و سومین شماره نشریه بیمه داری نوین با سرتیتر بیم های استاد در پنج پرونده و با سرمقاله ای از آزاده محسنی با عنوان لزوم بازنگری نظام نظارت بیمه ای کشور ، سرمقاله محمود فراهانی با عنوان درک مدل کسب و کار و سبک زندگی ، سرمقاله مهدی ایمانی مهر با عنوان کدینگ واحد،حلقه گمشده یکپارچگی درون صنعتی  منتشر شد.

در این شماره به شیوه شماره های پیشین نشریه بیمه داری نوین با استاد جان علی محمود صالحی پیش کسوت صنعت بیمه گفتگو شده است.

مرور اقدامات وی می تواند برای مدیران و کارکنان صنعت بیمه درس اموز باشد.

پرونده اول/ حوادث

در این پرونده برای اولین بار در قالب میزگردی جزئیات ،موانع و راهکارهای تداوم فعالیت صندوق بیمه حوادث طبیعی بررسی شده است.

این میزسخن با عنوان متولیان بی خیال و با حضور رضا کاظمی تکلیمی ، مدیر عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ، اشتیانی رئیس هیات مدیره و موسسه مدیریت ریسک بیمه ای سامان پایدار، میرطاهر عضو هیات مدیره بیمه دانا و علیرضا مقرب مدیر بیمه های اتش سوزی بیمه البرز برگزار گردید.

در ادامه این پرونده گزارشی با عنوان مغزلرزه و گزارش زون بندی مخاطرات طبیعی منتشر شده که می تواند برای مدیران ریسک شرکتها مفید باشد.

 شرکت / موفق ها و ناموفقها

این پرونده با میزسخنی تحت عنوان مسابقه با تورم در خصوص بررسی صورتهای مالی 1399 شرکتها با نگاهی به 1400 اغاز می شود که حضور یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون، کامبیز پیکارجو عضو هیات مدیره بیمه ارمان و سیامک ملکی مدیر کل برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی این میزسخن را در مسیر بررسی عملکرد بیمه گران پیش می برد.

در مسیر تند باد عملکرد ماهانه بیمه ها در سال 99 را به تصویر می کشد و کارنامه کرونایی به بررسی عملکرد شرکتهای بیمه در سال 99 از منظری دیگر می پردازد.

ناجی بیمه عنوان گزارشی است که نشان می دهد صنعت بیمه در ده سال گذشته چه عملکردی داشته است.

فناوری / سابیدن در زمان و مکان

در این پرونده سامانه ساب زیر ذره بین نقد قرار گرفته است رژه بر رویاها عنوان میزسخنی است که در ان حبیب میرزائی معاونت توسعه بازار بیمه پاسارگاد، مجید تقی لو تحلیل گر داده و فعال بیمه ای ، خامسیان مدیر گروه پژوهشی مطالعات کلان بیمه پژوهشکده بیمه و زهرا بردال کارشناس میز مطالعات نظام های بیمه ای پژوهشکده بیمه حضور دارند.

در گزارشی تحت عنوان بوق های بی صدا کیفیت داده ها در صنعت بیمه بررسی و در گزارش فاصله بین داده و نداده به استفاده از پتانسیل داده ها در صنعت بیمه پرداخته شده است.

پرونده پتروشیمی /پتروبیمه

در این پرونده همپوشانی صنعت بیمه و پتروشیمی روی میز سخن کارشناسان قرار می گیرد و با حضور مجید کاظمی مدیر کل بیمه های اتکائی انرژی بیمه مرکزی ، علیرضا اموزگار رئیس کنسرسیوم انرژی صنعت بیمه و رضا جوکار رئیس هایت مدیره شرکت کارگزاری  بیمه اطمینان دو صنعت در یک تصویر برگزار می شود.

بازیگران کلیدی پتروشیمی در حوزه نواوری و جای خالی صنعت بیمه در گزارش این غایبان بررسی شده است.

نظارت / نانوشته های فروش

در میزسخنی با نام فراتر از فروش، با حضور مهرداد رضائی مدیر کل نظارت بر بیمه های زندگی ، مهرزاد خانسری معاون مدیر کل نظارت بر شبکه های فروش و سید علی حسینی نیا رئیس اداره نظارت بر کارگزاری رسمی بیمه چالش های شبکه فروش بررسی شده است.

گفتنی است این میزگرد پیش از حضور مهرداد رضائی بر مدیر کلی نظارت بر بیمه های زندگی برگزار شده است.

در ادامه این پرونده در گزارشی با نام حلقه های اتصال نقش کارگزاران و نمایندگان در صنعت بیمه بررسی شده است.

در گزارش شهدنوشان فروش نیز به توسعه بیمه از طریق شبکه نمایندگی پرداخته شده است.

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

36  −    =  35