حرکت خیرانه بیمه معلم تداوم یافت

در پی تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت بیمه معلم جهت اهداء تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخودار و در تداوم رونمائی از اهداء چک با حضور چهره‌های ورزشی و هنری، مراسم توزیع تبلت‌ها با حضور مقامات آموزش و پرورش و چهره‌های ورزشی برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه معلم، در این مراسم محمد ابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم طی سخنانی با اشاره به جلسه پیشین رونمائی از اهدا چک تبلت که با حضور علی کریمی (ستاره فوتبال ) و پرویز پرستویی (هنرمند مردمی) صورت گرفت، اظهار داشت:

امیدواریم این اقدام به صورت مطلوب انجام شود و در همین زمینه از وزارت آموزش و پرورش به دلیل هماهنگی و شناسایی دانش‌آموزان کم‌برخوردار تشکر می‌کنیم.

مدیرعامل بیمه معلم به دیگر اقدامات این شرکت بیمه در خصوص " طرح تحصیل بدون آسیب" اشاره و بیان داشت: با تجهیز مدارس ایران کنار دانش‌آموزانیم و از طرفی تجهیز زمین بازی مدارس کشور به چمن مصنوعی ،توانستیم محیط خوبی برای ورزش بدون آسیب دانش‌آموزان ایجاد کنیم تا از حوادث غیر قابل پیش‌بینی، پیشگیری شود.

محمد ابراهیم تحسیری ابراز امیدواری کرد:

توزیع تبلت برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار با همفکری وزارت آموزش و پرورش و ورزشکاران عزیز به بهترین نحو صورت پذیرد.

در ادامه دکتر مجید هداوند، معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، ضمن قدردانی از اقدام بیمه معلم گفت:

بر اساس اعلام یونسکو از 294 کشوری که مبتلا به کرونا بودند، 191 کشور در اولین اقدام ،مدارس را تعطیل اعلام کردند که خودبخود آموزش مجازی شکل گرفت.

به گفته معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، در ایران نیز با راه اندازی شبکه شاد، آموزش به خانه دانش‌آموزان رفت و بر این اساس مشخص شد حدود 3 میلیون نفر از دانش‌آموزان کشور فاقد وسیله ارتباطی و یا دسترسی به اینترنت هستند.

دکتر هداوند تصریح کرد: طرح هدایت "هر دانش‌آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه" اجرائی شد و تا کنون 13 درصد تجهیزات مورد نیاز تامین شده‌است، که با ارتباط با اغلب استانداران و خیرین و نهادهایی چون بیمه معلم، کار در حال انجام است و امیدواریم به زودی دانش‌آموزان ازاین امکانات بهره‌مند شوند.

دکتر علی محمد مصلحی مدیرعامل شرکت صنایع‌آموزشی در ادامه این مراسم ضمن تشکر از بیمه معلم اذعان داشت:

شرکت بیمه معلم در حوزه آموزش خدمات قابل توجهی ارائه می‌دهد و با دقت مسائل و تنگناهای آموزشی را رصد می‌کند. وی ورود بیمه معلم به تامین تبلت‌های آموزشی کشور را هوشمندانه دانست و تصریح کرد: همچنان جمع بزرگی از دانش‌آموزان دسترسی به تبلت ندارند و نیازمند به همکاری هستیم.

در ادامه این مراسم حسن رحیمی قهرمان کشتی آزاد المپیک با قدردانی از بیمه معلم ضمن توضیح فعالیت" موسسه خادمین علی ابن ابیطالب (ع)" گفت: امیدواریم این اتفاق برای دانش‌آموزان موثر افتد و بتوانند تحصیل خود را ادامه دهند.

 

محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل شرکت بیمه معلم، کاوه قاضی معاونت توسعه بازار بیمه معلم، دکتر علی محمد مصلحی مدیرعامل شرکت صنایع‌آموزشی، دکتر مهین توکلی مشاور مشارکتهای مردمی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دکتر مجید هداوند معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و فریبا شاهی رئیس فروش شرکت صنایع‌آموزشی و با حضور قهرمانان ملی کشور: حسن رحیمی قهرمان کشتی آزاد المپیک، سجاد گنج زاده قهرمان کاراته و سهمیه‌دار المپیک، دکتر هادی حبیبی قهرمان آسیا، مربی و سرپرست سابق تیم‌های ملی کشتی کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، بیمه معلم در ادامه اقدامات خود جهت تجهیز مدارس و کمک به دانش‌آموزان" طرح هر دانش‌آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه " را در دستورکار قرار داده است.

شرکت بیمه معلم در جهت انجام مسئولیتهای اجتماعی و با ایمان به اینکه توسعه آموزش در جامعه می‌تواند به رشد و بالندگی کشور بیانجامد، فارغ از نگاه سودآوری قدم در راه این اقدامات خیرانه نهاده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  5  =  5