هیوندای آزرا ۲۰۲۱؛ خودرویی با ظاهری متفاوت روانه بازار می‌شود

هیوندای آزرا ۲۰۲۱ با ظاهری لوکس و جذاب برخی از ویژگی‌های ذاتی اتومبیل‌های دیگر مانند جنسیس را پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، هیوندای آزرا همیشه جزء ماشین‌های بسیار پرطرفدار و پرفروش در جهان به شمار می آید؛ همین پر طرفدار بودن و پر مخاطب بودن باعث شده است هیوندای مدام ظاهر آن را تغییر دهد تا دیدن آن در خیابان‌ها تکراری نشود. این خودرو آخرین بار در سال ۲۰۱۹ به طور جدی به روز شد و اکنون ظاهری کاملا متفاوت به خود گرفته است.

این خودرو مانند جنسیس، ظاهری لوکس و جذاب دارد، بازار‌هایی از جمله آمریکای جنوبی و آسیا قبلاً فرصت آشنایی با نسخه جدید سدان را داشته اند که اکنون از نظر ظاهری بسیار تغییر کرده است. در حال حاضر، در این سدان، می‌توانید برخی از ویژگی‌های ذاتی اتومبیل‌های دیگر مانند جنسیس را  پیدا کنید. در حال حاضر Grandeur، معروف به Azera، پرچمدار خودروهای هیوندای شده است. 

هیوندای آزرا ۲۰۲۱ معمولاً یک سدان کاملاً سایز بزرگ است، طراحی ظاهری خاص در هیوندای آزرا مدل خاص ۲۰۲۱ نمایشی کاملاً متفاوت از نسخه قانونی خواهد داشت. این خودرو به شما این امکان را می دهد که خودتان برخی تنظیمات را تنظیم کنید.

هیوندای آزرا ۲۰۲۱

طراحی داخلی آن تا حد زیادی شبیه به خودرو پیشرو خواهد بود. جدیدترین دیود‌های ساطع کننده نور در کابین این خودرو جدید به کار برده شده است. به طور معمول تزئینات داخلی هیوندای آزرا ۲۰۲۱ احتمالاً از زمان تغییر از ویژگی‌های مدرن‌تر و با ارزش‌تر برخوردار خواهد بود.

طراحی‌های هیوندای آزرا همیشه آنقدر زیبا و جذاب بودند که حتی نسل‌های قدیمی این خودرو شما را به تحسین وا می‌دارد. در فیس لیفت نسل ششم یعنی همان هیوندای آزرا ۲۰۲۱ هم همچنان قدرت طراحان به رخ کشیده می شود و با یک سدان پرچمدار و همه چیز تمام رو به رو هستیم. از جلو پنجره بزرگ و پر ستاره گرفته تا چراغ‌های روز که به شکل هوشمندانه‌ای در جلوپنجره جاسازی شده در این خودرو رخ نمایی می کند.

آزرا ۲۰۲۱

ممکن است فضای داخلی نوآورانه به نظر برسد، صفحه پنل خورشیدی مجهز به صفحه نمایش لمسی است و احتمالاً دارای درجه بندی بالاتری خواهد بود. هیوندای آزرا دارای  ۲۹۳ اسب بخار و همچنین ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور بسیار عالی است. سرعت موتور مربوطه می‌تواند 100 کیلومتر در ساعت را در ۶.۲ ثانیه انجام دهد.

مشخصات فنی هیوندای آزرا ۲۰۲۱

چراغ عقب که بر اساس طراحی همیشگی هیوندای آزرا به صورت یک تکه ساخته شده است و اصالتش را حفظ کرده، بسیاری از منتقدین فیس لیفت آزرا ۲۰۲۱ را به نسبت نسخه‌ معمولی نسل ششم از لحاظ طراحی ضعیف‌تر می‌دانند. اما در مقابل عده‌ای دیگر آن را عاشقانه دوست دارند. در مجموع می‌توان گفت یک طراحی بسیار خشن برای آزرا ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده که کاملا سلیقه‌ای است. 

 احتمالاً جدیدترین خودروی هیوندای آزرا در سال ۲۰۲۱ به عنوان یک خودروی سبک سبک فوق العاده توصیف خواهد شد که طی ۱۲ ماه آینده به بازار عرضه می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  7