صلاحی نژاد مدیر عامل هلدینگ سرآمد شد

بر اساس شنیده های خبری؛

بر اساس اذعان منابع خبری، نظرعلی صلاحی نژاد،مدیر عامل پیشین شرکت بیمه ملت ، به عنوان مدیر عامل هلدینگ سرآمد منصوب شده است.

به گزارش ریسک نیوز برخی منابع خبری اذعان می دارند که نظر علی صلاحی نژاد که پیش ازین مدیر عامل بیمه ملت بوده است، به هلدینک سرآمد نقل مکان می کند.

گفتنی است، شرکت هلدینگ سرآمد به عنوان نهاد مالی تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار، یکی از شرکت های فرعی شرکت بیمه سامان (سهامی عام) محسوب می شود. این هلدینگ با نام شرکت سرآمد اندوخته سازان فردا در تاریخ 1393/07/20 به صورت سهامی خاص تاسیس شد و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. سپس در سال 1395 با اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار به شرکت سرمایه گذاری اندوخته سازان فردا تبدیل گردید و در سال 1398 با گسترش و توسعه فعالیت‌های خود و مجوز تبدیل شدن به هلدینگ (شرکت مادر) را از سازمان بورس و اوراق بهادار با نام شرکت هلدینگ سرآمد دریافت نمود.
هلدینگ سرآمد هم‌اکنون در حوزه‌های سرمایه گذاری در سهام شرکت‌های بورسی و خارج از بورس، تاسیس و مدیریت انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری، طراحی ابزارهای مالی و تامین مالی و انتشار اوراق بدهی برای خود و شرکت‌های فرعی و وابسته هلدینگ، مشارکت در پروژه‌های ساختمانی و طرح‌های تجاری فعالیت می‌نماید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

22  −  16  =