اعلام امادگی برخی ستاد نامزدهای انتخاباتی جهت نشست مشترک با سندیکای بیمه گران

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تمام ستادهای انتخابات مکاتبه نموده و درخواست جلسه کرد که در پی آن برخی ستادها برای نشست مشترک اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ریسک نیوز، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تمام ستادهای انتخابات مکاتبه نموده و درخواست جلسه کرد  که در پی آن برخی ستادها برای نشست مشترک اعلام آمادگی کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

معاونت محترم اقتصادی ستاد انتخاباتی

با سلام واحترام
مستحضرید در دنیای پرمخاطره امروز، تمامی بازیگران اقتصاد کشور، از تولیدکنندگان بزرگ تا آحاد جامعه، روزانه  با ریسک ها و رویدادهای پیش بینی نشده ای مواجه هستند که عدم آمادگی نحوه برخورد با آنها، آثار  بزرگ و غیر قابل جبرانی  را در پی دارد.
صنعت بیمه بعنوان ابزاری کار آمد در مدیریت ریسک و اقتصاد است که با تامین امنیت و آرامش خاطر جامعه، درکنار گسترش رفاه اجتماعی با حفظ کرامت مردم شریف ایران اسلامی، رشد سرمایه گذاری و به تبع آن رونق اقتصادی را به ارمغان می آورد.
بیمه علاوه بر ایفای نقش پشتیبانی پرتوان، حفظ  ثروت ملی  و تشکیل پس اندازهای بزرگ در نقش امانتداری صادق، تحرک و تداوم اقتصاد را تضمین می نماید.
از این رو جایگاه و میزان نفوذ بیمه در جامعه برای ارزیابی توسعه یافتگی کشورها، بعنوان یکی از شاخص های کلیدی توسعه مطرح است.
صنعت بیمه کشور، بدون هیچ چشم داشتی نسبت به کمک مالی دولتها چه در گذشته و آینده، تنها به اتکال به خداوند و توجه به دارائیهای خرد بیمه گذاران، این توان را دارد که بتواند در مسیر توسعه و دستیابی به چشم انداز کشور نقش موثری ایفا نماید.
سندیکای بیمه گران ایران نیز بعنوان قدیمی ترین و بزرگترین نهاد صنفی صنعت بیمه، با تقدیم گزارش مختصری از این صنعت، آمادگی دارد در این مسیر دولت سیزدهم را همراهی نماید.
بدین منظور پیشنهاد می گردد در صورت صلاحدید وقتی را تعیین فرمائید تا جمعی از صاحبنظران برای تبیین دیدگاههای معنونه و بهره مندی از نظرات جنابعالی و کاندیدای محترم خدمتتان شرفیاب شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  1  =  9