از آینده ایران تا چشم اسفندیار بیمه را در شماره 24 بخوانید / فقط کدها عاشق می شوند!

شمارگان بیمه داری نوین به بیست و چهار رسید

اولین گفتگوی مشروح سید مجید بختیاری ،مدیر عامل بیمه ایران تا پرونده ای مبسوط در خصوص کدینگ واحد برای اولین بار در صنعت بیمه و البته بررسی بیمه های مسئولیت در ایران به اضافه نقد جشنواره روابط عمومی های بیمه از مطالب خواندنی شماره 24 بیمه داری نوین است.

 

به گزارش ریسک نیوز شماره بیست و چهارم نشریه بیمه داری نوین در چهار پرونده با عنوان های فناوری/زبان مشترک، رویداد/ بعد از جشن، محصول/ خیز خلاقیت، رشته ها/ مسئولیت پذیری با خیال راحت منتشر شد.

این شماره با چهار سرمقاله با قلم آزاده محسنی سردبیر بیمه داری نوین، محمود فراهانی مدیر مسوول بیمه داری نوین، سارا حقیقی وند مدیر پروژه های بین الملل بیمه سامان و رضا پزشکی معاونت مالی اداری و سرمایه گذاری  اداره کل شعب بیمه ایران استان اصفهان با سرتیتر های "آزمون نهادناظر در توزان بخشی میان سنت و مدرنتیه"،  "ترسیم مطالبات صنعت بیمه از دولت سیزدهم"،  "جعبه های شنی جادوئی" و  "شعب گرانیگاه زیست بوم بیمه ای" آغاز می شود.

 

بر اساس این گزارش، شماره بیست و چهارم با گفتگوئی مبسوط با سید مجید بختیاری  با سرتیتر "آینده ایران" آغاز می شود.

این اولین گفتگوی مشروح بختیاری در مقام مدیر عامل بیمه ایران با یک رسانه تخصصی است که در آن به مبانی ریشه ای و راهکارهای عملیاتی  در خصوص گذر از چالش های بیمه ایران اشاره شده است .

فناوری/زبان مشترک

در این شماره برای اولین بار در صنعت بیمه به مقوله مهم کدینگ واحد و ضرورت پیاده سازی ان در صنعت بیمه پرداخته شده است.

این پرونده با میزگردی با حضور قاسم نعمتی مدیر کل فاوا بیمه مرکزی، شاهین فتاحیانی دبیر کارگروه فناوری اطلاعات سندیکا، یوسف قلاتی رئیس هیات مدیره فناوران خبره و منصور نقیبی پیش کسوت بیمه و فناوری با عنوان "وقتی کدها عاشق می شوند" ،آغاز می شود.

در ادامه این پرونده گزارش هائی جذاب با تیترهای "طوری بگو بفهمم"  و "آشنائی با زبان بیمه" را می خوانیم.

رویداد/ بعد از جشن

در این پرونده طی میزگردی به جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه پرداخته شده است، این میزگرد با حضور مصطفی زندی ،مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی، احمد رضا عصاری معاون ارتباطات و بازار یابی بیمه کوثر، حمید شکری خانقاه مدیر دپارتمان مدیریت روابط عمومی ومدیریت برند اروپائی ESCO، داوود زارعیان صاحبنظر حوزه روابط عمومی با سرتیتر "فصل کبوترها" به واکاوی جشنواره روابط عمومی ها پرداخته و ان را زیر ذره بین نقد قرار داده است.

این پرونده را با گزارش موفقیت شانسی نیست و گزارشی در خصوص عملکرد شرکتهای بیمه در حوزه تبلیغات ادامه می دهیم.

مرزهای حساس گزارش دیگری است که این پرونده با ان بسته می شود.

محصول/ خیز خلاقیت

پرونده بعدی به ضعف تولید محصولات جدید در صنعت بیمه ایران می پردازد، این شماره با میزگردی با عنوان "چشم اسفندیار" آغاز می شود.

علیرضا علی سلیمانی معاون برنامه ریزی و نواوری بیمه ملت، محمد غلامرضائی مدیر توسعه و راهبری بیمه باران و عبدالرضا عیسوند حیدری مدیر ریسک شرکت تامین سرمایه بیمه ملت در میزسخن فوق شرکت کردند و ظرفیت سنجی و امکان نواوری در صنعت بیمه را به بحث گذاشتند.

 گزارش خواندنی "عاشقانه های کم کام" به محصولات جدید بیمه ای داخلی می پردازد و گزارش "کلید زنده مانی" به فرایندهای نواوری  و توالید محصول در 2020 اشاره دارد.

گزارش پایانی این پرونده با عنوان "مشتری را ببین"  به نظرسنجی دیلوت از 200 مدیر بیمه ای اشاره کرده است.

رشته ها/ مسئولیت پذیری با خیال راحت

فرازو فرودهای بیمه نامه مسئولیت در میزگردی با عنوان "هیچ مسئولی تنها نیست"  زیر ذره بین نقد کارشناسان قرار گرفته است ، احمد صفرزاده معاونت فنی بیمه ایران، مدریک پیرصاحب  دبیر کارگروه بیمه مسئولیت سندیکای بیمه گران و  محمد باباکردی سرپرست بیمه های مسئولیت بیمه تعاون در این میزگرد زوایای پیدا و پنهان این رشته بیمه ای را بررسی کرده اند.

گزارش مبسوط "حامی مسدولان" به نقش بیمه های مسدولیت در سلامت اقتصاد کشور پرداخته است.

گزارش "مثلث نوین مسئولیت" از اهمیت این بیمه نامه با نگاهی به امار سخن گفته است .

"دستهای پنهان" نام گزارش نهائی این پرونده است که به ریسکها  2020 می پردازد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×  1  =