بیمه معلم 700 میلیاردی می شود/ افزایش توانگری مالی در 1400

محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم گفت: سال گذشته سرمایه شرکت به 420 میلیارد تومان افزایش یافت که با توافق جدید سرمایه شرکت به بیش از 700 میلیارد تومان خواهد رسید و در پی آن توانگری مالی شرکت نیز افزایش خواهد یافت .

به گزارش ریسک نیوز مدیرعامل بیمه معلم در حاشیه جلسه مجمع عمومی بیمه معلم با اشاره به عملکرد شرکت در حوزه سودآوری اظهار داشت :بودجه سال 99 محقق گردید، ضمن اینکه سرمایه‌گذاری‌های مناسب بیمه معلم در سال 99 سودآوری مطلوبی را برای شرکت رقم زد که در نهایت به رضایت سهامداران انجامید.

وی تاکید کرد: البته سرمایه‌گذاری‌های بیمه معلم در راستای حد نصابهای تعیین شده در آیین‌نامه سرمایه‌گذاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 

مدیرعامل بیمه معلم در خصوص سود مصوب در مجمع عمومی بیمه معلم عنوان کرد : بر اساس رای مصوب مجمع، بخشی از سود در بین سهامداران توزیع می‌شود و بخشی از آن نیز به افزایش سرمایه تعلق می‌گیرد.

محمدابراهیم تحسیری با اشاره به توافق حاصل شده با سهامداران از افزایش سرمایه تا حدود 700 میلیارد تومان خبرداد و گفت: سال گذشته سرمایه شرکت از 150 به 420 میلیارد تومان افزایش یافت که با توجه به توافق بوجود آمده ، سرمایه شرکت به 700 میلیارد تومان خواهد رسید که در پی آن توانگری مالی شرکت نیز افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل بیمه معلم به سیاست‌های اصلی بیمه معلم در سال 1400 در دو حوزه کلیدی توسعه کسب و کار شرکت به صورت آنلاین و ارتقای ساختار مالی شرکت اشاره کرد و مهمترین برنامه‌های شرکت در توسعه خدمات آنلاین را موارد زیر برشمرد:

  1. راه‌اندازی سایت جدید فروش محصولات بیمه‌ای در بستر وب
  2. ارائه طرح‌ها و محصولات بیمه‌ای جدید در وب سایت خدمات آنلاین
  3. راه‌اندازی سیستم اعلام خسارت آنلاین
  4. راه‌اندازی باشگاه مشتریان و ارائه سرویس‌های ویژه به ایشان در بستر وب
  5. تهیه طرح بازاریابی دیجیتال شرکت با هدف معرفی برند دیجیتال بیمه معلم
  6. اجرای کمپین تبلیغاتی با محوریت خدمات آنلاین شرکت
  7. تدوین و پیاده سازی ICT Master Pla

 

در ادامه مهترین برنامه‌های شرکت در حوزه ساختار مالی را موارد زیر دانست و بر اجرای آن در سال 1400 تاکید کرد:

  1. افزایش حجم سرمایه‌گذاری
  2. ارتقاء نظام وصول مطالبات در سطح ستاد و شعب سراسر کشور
  3. بررسی و پیگیری بحث افزایش سرمایه شرکت

 

 

مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به برنامه‌های شرکت متبوعش برای جامعه بزرگ فرهنگیان گفت: نام بیمه معلم برآمده از جامعه فهیم و شریف فرهنگیان است و خدمت رسانی به این قشر محترم، به تداوم انعقاد قرارداد در سال‌های اخیر انجامیده است.

وی افزود:در سال 99 طبق قرارداد منعقد شده، خدمت‌رسانی انجام شد و خسارات پرداختی نیز صورت گرفت که امیدوارم در سال جاری با برنامه‌ریزی های لازم و هماهنگی صورت گرفته این پوشش بیمه‌ای تداوم یابد.

 همچنینیکی دیگر از اولویت‌های بیمه معلم در خصوص قرارداد وزارت آموزش و پرورش، ارتقای کیفیت خدمات و اجرای مناسب‌تر مسئولیت‌های اجتماعی در این حوزه است.

وی تاکید کرد: هماهنگونه که میدانید، در هر سال بخشی از برنامه‌های بیمه معلم در حوزه رسالت اجتماعی در قبال دانش‌آموزان می‌باشد که در سال 1400 نیز این مسیر ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل بیمه معلم در ادامه به نفوذ بیمه معلم در جامعه فرهنگیان جهت پوشش‌های بیمه‌ای غیر از پرتفوی سهامداری اشاره کرد و گفت: با توجه به استراتژی بیمه معلم جهت تحصیل پرتفوی غیرسهامداری و تمرکز بیشتر بر پرتفوی مستقل، در این راستا این شرکت بیمه با خدمت‌رسانی بهینه به جامعه معلمان توانسته سایر پرتفوی‌های این گروه مانند بیمه آتش‌سوزی، عمر ، بدنه و … را  در سبد پوشش‌های بیمه‌ای خود اضافه کند.

وی در ادامه به ارائه خدمات آنلاین به فرهنگیان اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا مهمترین دغدغه فرهنگیان دریافت خدمات بیمه با کمترین مراجعه حضوری بوده است. بر این اساس طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار فروش الکترونیک ویژه فرهنگیان در دستور کار شرکت قرار گرفت که تا پایان سال جاری عملیاتی خواهد شد. در این سیستم امکان دریافت بخش قابل‌توجهی از خدمات بیمه از طریق این نرم‌افزار فراهم خواهد شد و حجم قابل‌توجهی از مراجعات به شعب و شبکه فروش شرکت کاهش خواهد یافت.

محمدابراهیم تحسیری، مدیرعامل شرکت بیمه معلم در ادامه تاکید کرد: بر اساس سند استراتژیک بیمه معلم، این شرکت بیمه‌ای تلاش می‌کند با اتکاء به برنامه‌های عملیاتی به بازارهای خرد و پرتفوی مستقل تمرکز کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  4  =  2