کاهش ۳۰هزار تومانی قیمت سکه در یک هفته گذشته

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از واقعی بودن قیمت طلا و سکه در حال حاضر خبر داد و گفت: قیمت‌ها به میزان حداقلی خود رسیده‌اند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا محمد کشتی‌آرای اظهار کرد: تاثیر مذاکرات ژنو روی بازار طلا به حدی بود که در یک هفته گذشته قیمت سکه تمام 25 تا 30 هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار در حدود 2000 تومان کاهش یافته است.

وی ادامه داد: کاهش قیمت ارز نیز بر کاهش قیمت طلا و سکه بی تاثیر نبوده و طی هفته گذشته ارزش طلا در بازارهای جهانی نوسان یک تا دو دلاری داشته است.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر یادآور شد: تاثیر آثار روانی بیشتر از دیگر فاکتورها مشهود است و کاهش قیمت‌ها حد و حدودی دارد که در حال حاضر قیمت طلا و سکه به حد نهایی خود رسیده است.

کشتی‌آرای با توجه به واقعی بودن قیمت‌ها بیان کرد: اکنون قیمت‌ها هیجانی نبوده و تغییر قیمت‌ها بی علت و دارای حباب نخواهد بود.

وی از تعادل حجم عرضه و تقاضا خبر داد و گفت: مصرف‌کنندگان واقعی برای رفع نیاز به بازار ورود می‌کنند و دیگر خبری از افراد سرمایه گذار در بازار طلا و سکه نیست.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر یادآور شد: حجم خرید و بازار به سمت رونق طبیعی خود پیش خواهد رفت و این موضوع به دلیل نزدیکی به ایام عید نوروز و مراسم‌های مختلف است.

او به اعتماد تولیدکنندگان طلا به بازار اشاره کرد و گفت: تولید در زمان فعلی بدون ضرر و طالب واقعی خود را دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×  3  =