حمایت بیمه معلم ثمر داد/ تقدیر در حضور رئیس‌کل بیمه مرکزی از مدال‌آور توکیو

در مراسمی با حضور رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره و معاونت توسعه بازار بیمه معلم از سجاد گنج زاده مدال‌آور المپیک توکیو تقدیر شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حمایت شرکت «بیمه معلم» از قهرمانان کاراته کشور نمادی در جهت حمایت از ورزشکاران و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی است، گفت: این اقدام به نوعی هم دلگرمی برای ورزشکاران کشور است و هم می‌تواند ضریب نفوذ بیمه را با اتکاء به فرهنگ‌سازی افزایش دهد؛ به تعبیر دیگر وقتی صنعت بیمه الگوهای جامعه را تحت پوشش قرار می‌دهند، سبب تشویق مردم برای حرکت به سمت خرید پوشش‌های بیمه می‌شود.
به گفته وی ،این اقدامات اگرچه در راستای ایفاء مسئولیت اجتماعی است اما می‌تواند به نفوذ فرهنگ بیمه منجر شده و به صورت غیرمستقیم درآمد شرکت‌های بیمه را افزایش دهد.
دکتر غلامرضا سلیمانی، با بیان اینکه بسیار خوشحالم که شرکت «بیمه معلم» توانسته در این راستا پیشرو باشد، پیشنهاد داد : شرکتهای بیمه دیگر نیز در این مسیر نقش‌آفرینی کنند.
در ادامه محمدابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم با بیان اینکه حمایت از قهرمان ملی ایران باعث افتخار است، گفت: قهرمانی ایشان در دوران کرونا شادی را برای مردم به ارمغان آورد.
وی تاکید کرد: در رابطه با بحث تسهیلات برای فرهنگیان و خانواده آنها نهایت تلاش رو داشته‌ایم و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم در رابطه با ورزشکاران هم بتوانیم در این مسیر گام برداریم.
سید عمادالدین قاضوی، عضو هیئت مدیره بیمه معلم نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه قهرمانان الگوی ما هستند، گفت: در بیمه معلم به بحث مسئولیت اجتماعی نگاه ویژه‌ای داشتیم و در کنار این مهم باید تلاش کنیم تا فرهنگ بیمه در کشور افزایش یابد و مردم از مزایای بیمه برخوردار شوند.
کاوه قاضی معاونت توسعه بازار بیمه معلم در ادامه گفت: حمایت بیمه معلم از آقای سجاد گنج زاده پیش از شرکت در المپیک توکیو عملیاتی شد که در نهایت با دریافت مدال طلا کام همگان را شیرین کرد.
وی با بیان اینکه کلیه اقدامات معلم در راستای ایفاء تعهدات اجتماعی با تصمیمات به موقع هیئت مدیره محترم شرکت بوده است، گفت: در همین زمینه در خصوص جامعه دانش‌آموزان کم بضاعت نیز ،شرکت بیمه معلم اقدامات مختلفی به انجام رسانده است.
کاوه قاضی در ادامه اذعان داشت:یکی از موثرترین راهها جهت توسعه برند کسب و کارها، حرکت در مسیر ایفاء تعهدات اجتماعی است .
معاونت توسعه بازار بیمه معلم عنوان نمود: در عین‌حال بیمه معلم برای توسعه برند خود در کنار ایفاء تعهدات اجتماعی، بخش تکنیکال شرکت را نیز با ارائه محصولات متنوع و خدمات الکترونیک رشد داده است.
سجاد گنج زاده، قهرمان المیپک توکیو در این مراسم ضمن قدردانی از شرکت بیمه معلم گفت: قبل از المپیک شرایط خوبی نداشتم ولی بیمه معلم با حمایتی که انجام داد، دغدغه بزرگی را از من گرفت و باعث شد با ذهنی آرامتر در مسیر قدم بردارم.
وی تصریح کرد : خداروشکر می‌کنم که با کسب مدال طلا توانستم گوشه‌ای از زحمات بیمه معلم را جبران کنم. این مدال متعلق به تمام مردم کشور و جامعه کاراته است.
سجاد گنج زاده تاکید کرد: حضور یک حامی در کنار ورزشکاران می‌تواند در طول عمر قهرمانی ورزشکاران تاثیر گذارد.
این قهرمان ملی با تشکر از تمام مسئولان بیمه معلم گفت: امیدوارم این حمایت‌ها بیش از پیش ادامه داشته باشد؛ چون قطعاً ورزشکاران در برهه‌ای قهرمان هستند و دوران حرفه‌ای آنها پس از مدتی می‌گذرد ضمن اینکه امیدوارم این حمایت‌ها در میان تمام رشته‌های ورزشی همه‌گیر شود تا همة ورزشکاران سود ببرند و دغدغه‌شان کاهش یابد و تمرکزشان بیشتر روی ورزش و دریافت مدال‌های بیشتر باشد.
سید شهرام هروی، مربی تیم کاراته نیز با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران سبب کاهش دغدغه‌های آنها می‌شود و در روند قهرمانی به آنها کمک می‌کند،گفت: «بیمه معلم» از ورزشکاران حمایت کرد و دغدغة آنها را کاهش داد و آنها با خیال آسوده‌تری در مسابقات شرکت کردند.
به گفته وی پرچمدار این حرکت «بیمه معلم» است که امیدوارم ورزشکاران دیگر نیز تحت پوشش قرارگیرند .
سعید گیوه چی، مدیر بیمه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم نیز در این مراسم اذعان داشت: طرح بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری ویژه ورزشکاران و نام‌آوران پس از بررسی و شناسایی نیاز جامعه ورزشی و همچنین پوشش سرمایه‌گذاری و مستمری حقوق مادام‌العمر در دوران بازنشستگی کلید زدیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  7