پرتفوی بیمه نوین از هزار میلیارد تومان عبور کرد

پیش از پایان شش ماهه اول؛

پرتفوی بیمه نوین از هزار میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش ریسک نیوز به نقل از بیمه نوین در نشست صمیمانه مدیرعامل با اعضای انجمن صنفی نمایندگان تهران و تعدادی از نمایندگان سراسر کشور به صورت آنلاین، وی ضمن تقدیر از زحمات شبکه فروش این شرکت گفت: تحقق اهداف، به خصوص کسب پرتفوی بیش از هزار میلیارد تومان ظرف مدت کمتر از شش ماه در چنین شرایط اقتصادی و اجتماعی کار راحتی نبود و این مهم تنها به همت و همراهی شبکه فروش میسر شده است.

حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در ادامه خاطرنشان کرد: رسیدن به وضعیت پایدار و حرکت رو به رشد در شرکت بیمه نوین حاصل تلاش جمعی بود. در سال­‌های اخیر برنامه­‌های توسعه‌ای در حوزه خدمات و محصولات شرکت، با هدف تغییر و همراه با ایجاد انضباط بوده که به تقویت جایگاه شرکت منجر شده است.

وی تأکید کرد: نمایندگان ما باید بدانند کار آنها ارزشمند است، چرا که حامی صنعت بیمه، جامعه و خانواده هستند. به عنوان مدیرعاملی که بیش از یک دهه حرفه نمایندگی را تجربه کرده‌ام، می‌دانم کار نمایندگی کار پرزحمت و پیچیده‌ای است، برخورداری از دانش حرفه‌ای، داشتن تجربه، خلاقیت و روحیه انجام کار پرتلاش از الزامات این شغل است و در دنیا نیز به عنوان یکی از شغل‌های خاص شناخته می‌شود و این شناخت باید در جامعه ما نیز آگاهی رسانی شود.

همچنین مدیرعامل بیمه نوین در پاسخ به سئوالات و پیشنهادهای افراد حاضر در جلسه و نمایندگانی که به صورت مجازی در مراسم حضور داشتند، گفت: بهبود روابط کاری و ارتباط بیشتر با شبکه فروش، رمز موفقیت و رشد مستمر در شرکت است. بنابراین نظرات و پیشنهادهای این گروه به دلیل تعامل نزدیک این افراد با جامعه هدف، قابلیت بررسی و اجرا دارد. نکته بسیار مهم این است که تغییرات در شرکت باید از بدنه آغاز و سپس در تک تک اجزا دنبال شود. همچنین ایجاد شیوه­‌های جدید و استفاده از خدمات آنلاین باید حتما با هدف تسهیل کار شبکه فروش در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: نمایندگان ما باید همکار پشتیبان داشته باشند تا با تمرکز بیشتری به توسعه کار خود بپردازند، لذا تسهیل در تیم‌سازی، آموزش‌های کاربردی و ارتقای مهارت های ارتباطی ایشان را دنبال می‌کنیم.

شایان ذکر است؛ پیشنهادها و راهکارهای ارائه شده از سوی نمایندگان با تأکید مدیرعامل بیمه نوین جهت بررسی بیشتر در دستور کار مدیریت­‌های متعامل ستادی قرار گرفت و مقرر شد این نشست‌ها به صورت منظم و فصلی با مشارکت بیشتر اعضای شبکه فروش برگزار شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  8  =  17