وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحت پوشش بیمه زندگی بیمه تعاون قرار گرفت

حجت ‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در آیین افتتاحیه مراکز نوآوری و توسعه ایران (منتا) ضمن بازدید از دستاوردها و عملکردهای شرکت بیمه تعاون، تحت پوشش بیمه زندگی این شرکت قرار گرفت.

به گزارش ریسک نیوز از  روابط عمومی بیمه تعاون، آیین افتتاحیه مراکز نوآوری و توسعه ایران (منتا) در روز 30 شهریور 1400 با حضور حجت ‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم برگزار شد.
هدف از ایجاد مرکز نوآوری و توسعه تعاون حمایت از ایده‌های جدید و تجاری سازی ایده‌ها و تشکیل تعاونی‌های دانش‌بنیان بوده و وزیر تعاون این مهم را ذیل سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری در بهمن ماه ۱۳۹۲ ابلاغ کرده اند دانست.
همچنین در جریان بازدیدهای صورت گرفته، حجت ‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در غرفه بیمه تعاون، ضمن دیدار و گفت و گو با یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت، در جریان عملکرد و فعالیت های بیمه تعاون قرار گرفت.
با توجه به اینکه هم اکنون بیمه زندگی بیمه تعاون به عنوان کامل ترین سبد بیمه زندگی حال حاضر صنعت بیمه شناخته می شود، حجت الله عبدالملکی نیز به خانواده ذی نفعان این بیمه نامه کامل پیوست و برای او بیمه نامه زندگی صادر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

56  +    =  65