دستور ویژه مدیرعامل بیمه معلم جهت پرداخت غرامت نوجوان ایذه‌ای

در پی در گذشت نوجوان فداکار ، مدیرعامل بیمه معلم دستور رسیدگی فوری و خارج از ضوابط اداری پوشش‌های بیمه‌ای دانش‌آموزی را صادر کرد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی بیمه معلم، در پی در گذشت علی لندی، نوجوانی که در پی آتش‌سوزی، جان دو نفر از همسایگان را در شهر ایذه نجات داد و به دلیل سوختگی زیاد فوت کرد، محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم در خصوص سرعت‌دهی و هزینه‌های پزشکی و غرامت فوت دستور ویژه صادر کرد.
بر همین اساس در نخستین ساعات اداری امروز نسبت به تشکیل پرونده و اقدامات مقتضی دستورات لازم داده شد. لازم بذکر است، پرداخت هزینه‌های پزشکی و درمانی و همچنین غرامت فوت حادثه این نوجوان در دستور کار ویژه قرار گرفت.

گفتنی است، علی لندی، نوجوان شجاع و فداکار ایذه‌ای که چند روز پیش برای نجات ۲ زن به دل آتش زده بود، پس از چند روز مداوا جان خود را از دست داد و روز جمعه ۲ مهر ماه آسمانی شد. ذکر این نکته ضروری است که مدیران شعبه بیمه معلم در استان خوزستان از همان ساعات اولیه این رخداد غم انگیز در بیمارستان و مراسم خاکسپاری در کنار خانواده این نوجوان بودند و همراهی و همدلی خود را ابراز کردند.

گفتنی است، بیمه معلم در راستای ایفاء تعهدات اجتماعی علیرغم عدم تعهد(در آن زمان دانش‌آموزان تحت پوشش شرکت بیمه دیگر بود) تعداد ۲۶ دانش‌آموز حادثه دیده را برای مدت ۱۵ سال تحت پوشش بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری قرار داد تا سرمایه‌ای برای دوران جوانی ایشان باشد. ضمن اینکه با توجه به مسئولیت و تعهد به خانواده بزرگ دانش‌آموزی و فرهنگیان اقداماتی چون ساخت مدرسه، خرید تبلت در دوران کرونا برای تحصیل آسان دانش آموزان و تجهیز زمین مدارس به چمن مصنوعی و خرید وسایل گرمایشی و سرمایشی و سایر اقدامات و تلاش‌های عام‌المنفعه دیگری را در روستاها و مناطق مختلف کشور در دستورکار قرارداد.

همچنین محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم، ضمن ارائه دستورات لازم به شعبه مربوطه و ستاد در پیامی گفت: امروز شنبه روز مبارکی است. روزی که به سخنان رئیس‌جمهور مردمی برای آغاز سال تحصیلی مزین شد. اما به اذن پروردگار تلخی و شیرینی همواره در کنار هم معنا پیدا می‌کند . امسال را در شرایطی آغاز کردیم که آسمانی شدن بزرگ مرد کوچک «علی لندی» یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را که همزمانی سالانه آن با بازگشایی مدارس فرهنگ مقدس ایثار و جوانمردی را زنده نگه می‌دارد رنگ و بویی دیگر گرفت.
از بزرگمردی حسین‌های فهمیده در دفاع‌مقدس تا رشادت علی لندی نشان داد که فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی برای وطن اسلامی در وجود فرزندان این مرزو بوم نهادینه شده است.
بیمه معلم نیز وظیفه خود می‌داند در راستای تکریم این فرهنگ متعالی و با عنایت بر وظیفه سازمانی،برای بیمه حوادث دانش‌آموزی نهایت اهتمام را ورزیده و نسبت به ایفای تعهدات خود در نهایت شأن و احترام اقدامات عاجل را به عمل آورد.

امید که از این پس شاهد بروز چنین حوادث تلخی نباشیم.
به نوبه خود و به نمایندگی از کلیه همکاران در بیمه معلم این ضایعه تلخ را به جامعه‌ی بزرگ تعلیم و تعلم تسلیت عرض کرده و برای خانواده آن بزرگ مرد جاودان نهایت صبر و آرامش و برای آن عزیز از دست رفته علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×    =  30