امضای تفاهمنامه همکاری مشترک شرکت بیمه دی و کاربلد برای هوشمند سازی کسب وکار نمایندگان

شرکت بیمه دی تفاهمنامه پیاده سازی بسترهای نرم افزاری فروش آنلاین بیمه نمایندگان خود را با شرکت کاربلد امضا کرد

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت رایان تجارت الکترونیک مهام ( کاربلد ) چهارشنبه چهاردهم مهرماه 1400 تفاهمنامه (( هوشمند سازی کسب وکار نمایندگان شرکت بیمه دی )) در راستای تحقق اهداف کلان صنعت بیمه کشور برای توسعه دیجیتال صنعت بیمه مابین شرکت بیمه دی و کاربلد در محل سالن همایش های شرکت بیمه دی امضا شد.

این تفاهمنامه به دنبال توسعه فروش نمایندگان ، سهولت دسترسی مشتریان به نمایندگان ، ارائه خدمات و محصولات متنوع بیمه ای ، کاهش هزینه های بیمه گری و غلبه بر مشکلات زیست محیطی ناشی از مصرف انرژی و در نهایت ایجاد راهکارهای فناورانه در توسعه همه جانبه صنعت بیمه است.

حرکت نمایندگان به سمت فروش آنلاین بیمه اجتناب ناپذیر است

میثم میرزا زاده ، عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول کسب وکار شرکت بیمه دی در این جلسه با اشاره به تحولات دیجیتال در صنعت بیمه و رویکرد بیمه مرکزی در حمایت از این فرآیند و همچنین گسترش سطح دسترسی عموم مردم به فضای آنلاین اظهار کرد : شرایط حاضر در صنعت بیمه حرکت نمایندگان و شبکه فروش را به سمت بهره برداری از ابزارهای نوین در فروش بیمه را اجتناب ناپذیر نموده است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از نمایندگان در مسیر دیجیتال شدن  ادامه داد : یکی از رسالت های مهم شرکتهای بیمه در این زمینه آماده کردن زمینه گذر نمایندگان بیمه از فضای کسب و کار سنتی به فضای نوین و دیجتال است و شرکت بیمه دی با درک اهمیت تجهیز نمایندگان به روشهای نوین بازاریابی و فروش بیمه پا به این عرصه گذاشته است.

میرزا زاده با بیان اینکه شرکت بیمه دی پیش از تصمیم گیری در خصوص امضای تفاهمنامه همکاری با کاربلد با پلتفرم های متعددی وارد مذاکره شده است تصریح کرد : طیق بررسی های همکاران بخش فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال بیمه دی پلتفرم کاربلد دارای زیر ساخت فنی بسیار مناسبی برای تجهیز نمایندگان بیمه دی به سامانه های فروش آنلاین می باشد.

 

 

وی اظهار امیدواری نمودند نمایندگان شرکت بیمه دی بتوانند در قالب این تفاهمنامه مشترک بتوانند با استفاده از تخفیفات و تسهیلات پیش بینی شده  سیستم های فروش آنلاین اختصاصی خود را به یهترین شکل راه اندازی نموده و شرکت بیمه دی نیز با حمایت همه جانبه و تعامل مدیریت های فنی با مجموعه کاربلد و همچنین انجام نظارت های مورد نظر به توسعه فروش آنلاین نمایندگان کمک نماید.

 

توسعه دیجیتال در کنار مشارکت نمایندگان بیمه

حسن قلندری ، عضو هیأت عامل و معاون امور مشتریان و توسعه بازار شرکت بیمه دی نیز در این جلسه با بیان اینکه توسعه دیجیتال نباید موجب کنارگذاشتن توسعه فیزیکی نمایندگان و شعبات بیمه گردد ، اذعان داشتند که توسعه بازاریابی و فروش آنلاین بیمه بدون در نظر داشتن نقش نمایندگان سنتی راه به جایی نخواهد برد.

 

 

وی در ادامه افزودند که شرکت بیمه دی ضمن توجه ویژه به مقوله کاربرد فناوری های نوین در توسعه فروش بیمه های خرد بدنبال توسعه فیزیکی مراکز ارائه خدمات از جمله نمایندگان بیمه ، شعبات و زیرساختهای لازم جهت ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به مشتریان بزرگ و سازمانی خود می باشد.

 

داشتن پلتفرم اختصاصی لازمه توسعه دیجیتال نمایندگان بیمه است

محسن لحنی، مدیرعامل شرکت کاربلد با استقبال از برقراری تعامل بین شرکت بیمه دی و کاربلد، گفت: امیدواریم با امضای این تفاهمنامه، بتوانیم در توسعه فروش شبکه نمایندگان بیمه دی و به طبع آن افزایش قدرالسهم شرکت بیمه دی از بازار فضای آنلاین بیمه نقش موثری را ایفا نماییم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت مجهز شدن نمایندگان بیمه به سامانه های اختصاصی فروش آنلاین بیمه خاطرنشان کرد : تجربیات چندین ساله کاربلد در حوزه اینشورتک نشان می دهد که ورود مستقیم شرکتهای بیمه به مقوله فروش آنلاین از نگاه نمایندگان و شبکه فروش نه تنها فرصت تلقی نمی شود بلکه تهدیدی نگران کننده نیز به شمار می آید. چرا که نماینده در این حالت مالکیتی بر روی سایت و یا دامنه آن ندارد و بیشتر خود را یک مستاجر میداند تا مالک یک کسب وکارآنلاین بیمه ای.

تجربه ناموفق چند شرکت بیمه که  سامانه فروش آنلاین راه اندازی کرده و در تلاش بوده اند که نمایندگان خود را به بهره برداری از این سامانه ها تشویق بکنند گواه بر این مساله است. ما در مجموعه کاربلد تلاش کرده ایم که نمایندگان بیمه سایت اختصاصی خودشان را با بسیاری از امکانات و قابلیت های کاربردی در اختیار داشته باشند.

 

 

مدیر عامل کاربلد همچنین در بیان راهکارهای کاربلد در حوزه بهبود فروش دیجیتال تصریح کرد کاربلد از زمان شروع از 5 سال گذشته تاکنون بصورت تخصصی در حوزه اینشورتک فعالیت داشته است و ضمن شناخت کامل صنعت بیمه و دغدغه های شبکه فروش در حوزه آنلاین همیشه سعی بر ان داشته است که راهکارهایی ارائه دهد که پاسخگوی نیازهای صنعت بیمه باشد و مسیر دیجیتال شدن را برای مدیران شرکتهای بیمه و شبکه فروش آنها هموار نماید.

در ادامه آقایان علی اکبر گلشنی  مدیریت تحول دیجیتال ، فرید میرموسوی  مدیریت روابط عمومی و حوزه مدیریت ، محمد علی رجبی علیایی مدیر بیمه های خودرو ، محمد حسین غلامی  سرپرست مدیریت ریسک و اکچوئری ، سرکار خانم بهادروند رئیس اداره امور نمایندگان ، سرکار خانم حاتمی سرپرست اداره توسعه فروش ، آقای محمدی و خانم شکری از همکاران واحد تحول دیجیتال شرکت بیمه دی بعنوان دیگر حاضرین جلسه حمایت همه جانبه خود را از تحول دیجیتال حاصل شده برای نمایندگان شرکت در قالب این تفاهمنامه را اعلام داشتند و امضای این تفاهمنامه را گامی موثر در پیشبرد اهداف عالیه شرکت بیمه دی در حوزه توسعه فروش دیجیتال بیمه ارزیابی کردند.

در پایان مراسم نیز طرفین ضمن امضا و تبادل تفاهمنامه فی مابین اظهار امیدواری کردند که این رویداد سرآغاز توسعه همکاریهای فی مابین در سایر حوزه های فناورانه شرکت بیمه دی گردد.

 

معاونین و مدیران شرکت بیمه دی و هیات مدیره شرکت کاربلد در قاب عکس مشترک در حاشیه مراسم

 

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت کاربلد،  نمایندگان محترم شرکت بیمه دی می توانند جهت کسب اطلاع از خدمات این تفاهمنامه و بهره مندی از تسهیلات ویژه آن از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت رسمی شرکت به آدرس www.karbaladcms.com  با این شرکت در ارتباط باشند.

 

 

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  4  =  36