حمایت بیمه تجارت‌نو از صنایع تولیدی و خدماتی کشور با یک طرح جدید

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو خبر داد، بیمه تجارت‌نو با پشتوانه بانک تجارت،طرح وام بیمه‌های سازمانی را درجهت حمایت از صنایع تولیدی و خدماتی کشور عملیاتی کرده است.

به گزارش ریسک نیوز از  روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو شرکت‌های بیمه را یکی از تاثیرگذارترین نهادها در بهبود زیرساخت‌های اقتصادی و فضای کسب و کار درکشور خواند که با ایجاد مکانیزم‌هایی برای حفظ سرمایه گذاری‌ها در مقابل خطرهای گوناگون می‌توانند اثرات عوامل تهدید کننده‌ی سرمایه‌گذاری را کاهش داده و درنهایت به افزایش ثبات مالی در کشورکمک کنند.

"نیما نوراللهی"،بیان کرد: درحال حاضر شرایط تورمی فشار سنگینی را بردوش بنگاه هایبب اقتصادی و شرکت های تولید کننده کشور به خصوص شرکت‌هایی که در صف اول تحریم‌ها قراردارند، وارد کرده است.

وی، افزود: ازسوی دیگر تورم موجود در کشور ارزش اموال واحدهای صنعتی و تولیدی را به شدت بالا برده است به‌طوریکه خرید بیمه‌نامه و تهیه پوشش‌های کامل و با ارزش‌های به روز شده برای بسیاری از این واحدها حق بیمه‌های قابل توجهی را به همراه داشته است. دریک چنین شرایطی بیشتر این بیمه گذاران یا از خرید بیمه‌نامه به طور کامل منصرف می‌شوند و یا ترجیح می‌دهند به واسطه قیمت‌های بالا تنها پوشش‌های اولیه را تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو،اذعان داشت: درهمین راستا شرکت بیمه تجارت‌نو با درنظر گرفتن شعار"تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها"، و با هدف حمایت از بیمه‌گذاران بزرگ اعم از صنایع تولیدی و خدماتی تلاش می کند تا خرید پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز را برای بیمه‌گذاران تسهیل و ممکن سازد.

نوراللهی، اظهارداشت: درشرایط فعلی، تنها از طریق طراحی محصولات بیمه‌ای مناسب و پوشش ریسک‌های موجود می توان از فعالان اقتصادی حمایت کرد که در همین راستا شرکت بیمه تجارت‌نو با پشتوانه بانک تجارت،طرح وام بیمه‌های سازمانی را درجهت حمایت از صنایع تولیدی و خدماتی کشور عملیاتی کرده است.

وی، توضیح داد که این طرح با دو رویکرد توسعه مشارکت‌های راهبردی بیمه تجارت‌نو با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و گسترش همکاری موثر بین بانک و بیمه و در راستای افزایش ضریب نفوذ مشتریان به ویژه مشتریان سازمانی طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، عنوان کرد: وام گیرنده یا بیمه گذار با استفاده از مزایای طرح "وام بیمه تجارت"ضمن کسب خدمات بیمه‌ای و تحت پوشش قراردادن ریسک‌های خود از مزایای پرداخت اقساطی حق بیمه با کمترین هزینه برخوردار خواهد شد.

دکتر نوراللهی، تاکید کرد:شرکت بیمه تجارت‌نو با درنظر گرفتن نقش بیمه در تقویت اقتصاد مقاومتی با ایجاد ماهیت انگیزشی در طرح "وام بیمه تجارت"، این امکان را فراهم کرده است تا بیمه‌گذاران پوشش‌های بیمه‌ای را کامل تهیه کنند که این امر ضمن ایجاد آرامش خاطر بیشتر، بیمه‌گذاران_وام گیرندگان را از تاثیرات نامطلوب رویدادهای غیرمترقبه درامان نگه می‌دارد.

وی، گفت:درحقیقت شرکت بیمه تجارت‌نو با ارائه طرح " وام بیمه تجارت"، خرید پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز صنایع و شرکت‌های بزرگ از قبیل بیمه‌های مهندسی، مسئولیت، آتش‌سوزی صنعتی و انرژی و پرداخت حق بیمه مورد نیاز را برای بیمه‌گذاران_وام گیرندگان تسهیل می کند.

 نوراللهی،تصریح کرد:بنابراین سازمان‌ها و واحدهای تولیدی که حق بیمه‌های بالایی را رپرداخت می‌کنند می‌توانند از طریق طرح وام بیمه سازمانی بیمه‌نامه‌های ضروری و کامل مورد نیاز خود را با شرایط پرداخت آسان‌تر و به صورت اقساط با بهره اندک خریداری کنند. در این امکان، معادل میزان حق بیمه به وام گیرنده_ بیمه‌گذار وام پرداخت شده و ضمن دریافت پوشش بیمه‌ای، اقساط وام دریافتی به تدریج در طول دوره پوشش و با سود اندک بازپرداخت می‌شود.

وی، گفت: مطابق با ماده یک قانون بیمه، ارائه خدمات بیمه ای صرفا در قبال دریافت وجه حق بیمه امکانپذیر است؛ اما درعین حال مطابق بند 3 آیین نامه 76 پرداخت حق بیمه به صورت اقساط به رسمیت شناخته شده است و به صورت یک عرف در صنعت بیمه درآمده است.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو تصریح کرد که شرکت تجارت‌نو با شناخت صحیح شرایط اقتصادی کشور و نیاز صنایع و واحدهای تولیدی در این بخش در طرح وام بیمه سازمانی از مزایای ایجاد شده برای بیمه‌گذار خود استفاده کرده و نسبت به افزایش حق بیمه صادره به همراه مدیریت ریسک اقدام می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +  3  =