نخستین مستمری بیمه باران پرداخت شد

با گذشت کمتر از یک ماه از رونمایی از جدیدترین محصول شرکت بیمه باران تحت عنوان «بیمه مستمری ترنم باران»، امروز 27 مهرماه، نخستین مستمری به حساب بیمه‌گذار واریز شد.

به گزارش ریسک نیوز سروناز درواری مدیر بیمه‌های زندگی شرکت بیمه باران درباره جزئیات این بیمه‌نامه تصریح کرد: این بیمه‌نامه که از نوع بدون فاصله است، یک ماه پس از دریافت یکجای حق بیمه، روند پرداخت مستمری را آغاز کرده است.

مدیر بیمه‌های زندگی بیمه باران با اشاره به ماهیت بیمه مستمری ترنم باران گفت: بیمه مستمری ترنم باران نوعی بیمه زندگی به شرط حیات است که ویژگی‌های ممتاز محصول انحصاری شرکت بیمه باران یعنی ترنم باران، را در بر گرفته است. کارشناسان شرکت بیمه باران پیش از ارائه این محصول، تلاش کرده‌اند نیازهای اقشار مختلف جامعه در خصوص مستمری را بازشناسی کند و براساس آن امکاناتی را به بیمه‌گذار پیشنهاد دهند که پاسخگوی نیازهای حداکثری آن‌ها باشد.

درواری در ادامه افزود: در واقع یکی از نقاط قوت بیمه مستمری ترنم باران این است که به فرد بیمه‌شده امکان می‌دهد بتواند ذی‌نفعان بیمه‌نامه را به انتخاب خود برگزیند و روش‌ها و بازه‌های زمانی دریافت مستمری خود را انتخاب کند. این آزادی در عمل به بیمه‌گذار این فرصت را می‌دهد که براساس شرایط و تمایل خود، بهترین مدل پرداخت حق بیمه و دریافت مستمری را انتخاب کند.

او ضمن تشریح جامعه هدف این محصول افزود: اگرچه به زعم بسیاری مستمری مختص به قشر بازنشسته کشور است، اما واقعیت امر این است که بیمه مستمری ترنم می‌تواند برای تمامی آحاد جامعه در هر سن و سالی جذابیت داشته باشد. با این وجود این محصول به طور خاص برای افرادی که حقوق مستمری بازنشستگی خود را برای گذران زندگی کافی نمی‌دانند می‌تواند به عنوان یک محصول مکمل کاربرد داشته باشد. ضمن اینکه در بیمه مستمری ترنم تلاش شده به اقشاری که هیچگونه بیمه مستمری ندارند نیز توجه شود و نیازهای آن‌ها هم مد نظر قرار گرفته شود. از سوی دیگر زنان خانه‌دار، افراد با مشاغل آزاد و… هم می‌توانند به کرات از مزیت‌های این محصول مستمری بهره‌مند شوند.

درواری در پایان تصریح کرد: استقبال از این محصول در فاصله کوتاه پس از رونمایی تاکنون، نشان داد با نوآوری و خلاقیت و شناسایی درست و دقیق نیازهای جامعه می‌توان میان اقشار مختلف جامعه و صنعت بیمه پیوندی ناگسستنی ایجاد کرد که بدون شک هر دو طرف از این ارتباط تنگاتنگ منتفع خواهند شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

70  +    =  73