تخفیف ۱۰ درصدی بیمه ایران در ۴ رشته بیمه ای

همزمان با سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع)

مدیرعامل بیمه ایران گفت : این شرکت درنظر دارد برای هموطنان متقاضی بهره مندی ازخدمات این شرکت درسراسرکشور ۱۰ درصد تخفیف در بیمه نامه های ۴ رشته بیمه ای تحت عنوان “طرح سپاس” منظور نماید.

به گزارش ریسک نیوز، جواد سهامیان مقدم با بیان اینکه براساس این طرح تمامی اشخاص حقیقی می توانند از تخفیفات رشته های ثالث، بدنه اتومبیل،آتش سوزی منازل مسکونی و مسوولیت این شرکت بهره مند شوند، تصریح کرد: درهمین راستا کارشناسان این شرکت در250 شعبه وبیش از شش هزار و 500 نمایندگی این شرکت درشبکه فروش خوددر سراسر کشور آماده عرضه این تخفیفات هستند.

 

وی درپاسخ به این سووال که این تخفیف به چه منظوربرای متقاضیان درنظر گرفته شده است،افزود: ‌این تخفیف به منظورسپاس از حضور گسترده ملت شریف ایران درخلق حماسه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دردوازدهم اسفندماه گذشته و همچنین شرکت در بیست و سومین سالگرد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به تمامی متقاضیان ارائه می شود.

مدیرعامل بیمه ایران درخصوص زمان آغاز و پایان  تازه ترین طرح این شرکت نیز اظهارداشت: این طرح همزمان با سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) درسیزدهم روز ماه رجب سال جاری آغاز و تا ابتدای ماه مبارک رمضان همین سال ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  3  =