قدردانی از روسای شعب برتر بانک اقتصادنوین توسط بانک مرکزی

مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: برگزاری سالانه همایش روسای موفق شعب توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اهمیت پردازش به رتبه ارزیابی در شبکه بانکی را دو چندان کرده است.

به گزارش ریسک نیوز، از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی در چهارمین همایش سالانه روسای موفق شعب سراسر کشور که در موسسه عالی بانکداری برگزار شد، گفت: لازمه برنامه‌ریزی و ترسیم چشم‌انداز آگاهی از شرایط موجود است که برای دستیابی به این مهم لازم است رده‌های مختلف سازمان از منظر عملکرد مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی به ارزیابی عملکرد نظام بانکی در دوران تحریم اشاره کرد و گفت: موج تحریم‌های ظالمانه علیه کشور عزیزمان که در سال 2006 آغاز شده بود نظام بانکی کشور را هم تحت تاثیر قرار داد و پیش‌بینی می‌شد که این فشارها نظام بانکی را تحت تاثیر قرار دهد ولی نظام بانکی توانست با بهره‌مندی از نیروهای زبده و روش‌های خلاقانه این فضا را پشت سر بگذارد و حماسه تاریخی به ثبت برساند.

وی افزود: در خلق این حماسه هر یک از بانک‌ها با استفاده از ابزار و ارتباطات بین‌المللی در اختیار خود کوشیدند در ایجاد فضای مناسب در تعاملات بین‌المللی شرابط مناسب فراهم کنند که در این راستا و با توجه به اینکه بانک اقتصادنوین عضو هیات مدیره انجمن بانکدران آسیایی می‌باشد در خلق این حماسه نقش موثر و تاثیرگذار ایفا کند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین همچنین به اثرات مثبت تحریم‌ها بر اقتصاد داخلی اشاره کرد و گفت: فضای تحریم موجب رویکرد بیشتر به فرصت‌های داخلی شد به طوری که 30 درصد منابع به این بخش منتقل شد و موجب رونق سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌های صنعتی و تولیدی کشور شده است.
وی به نقش تعیین‌کننده شرکت‌های تامین سرمایه و سازمان بورس در فضای تحریم اشاره کرد و گفت: بخشی از رونق بازار بورس حاصل توجه بانک‌ها به فرصت‌های سرمایه‌گذاری داخلی است.

حسن معتمدی در ادامه به رشد فزآینده خدمات الکترونیکی در زمان تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: با بسترسازی و توسعه ابزار الکترونیک در زمان تحریم فرصت توسعه خدمات الکترونیکی در داخل کشور فراهم شد و امروز خدمات مدرن بانکی مطابق با استانداردهای روز دنیا در داخل کشور فراهم شده است.
لازم به ذکر است در این مراسم که به همت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از روسای شعب برتر بانک اقتصادنوین نیز قدردانی شد که لوح تقدیر و تندیس به آنها اهدا شد.

بر این اساس حسین درویشی رئیس شعبه صنعتگران، ریحانه توحیدی رئیس شعبه زعفرانیه، فریدون طالشی رئیس شعبه میدان ونک، حسن حسمه رئیس شعبه 17 شهریور و سمیه خواجوند رئیس شعبه سیدجمال‌الدین اسد آبادی به عنوان روسای شعب برتر تهران این بانک معرفی شدند، ضمن اینکه علیرضا سعادتیون رییس شعبه بزرگمهر اصفهان، مجتبی تاج الدینی رئیس شعبه سیرجان، محسن ناصر زعیم رئیس شعبه گوهر دشت کرج، محسن کیمیا رودی رئیس شعبه تنکابن و حسام‌الدین اسعدی رئیس شعبه بانه نیز به عنوان روسای شعب برتر شهرستان‌های بانک اقتصادنوین معرفی شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  36