کلید خوردن عظیم ترین پروژه تجاری ، فرهنگی و تفریحی شیراز

با مشارکت بانک صادرات پروژه احداث مرکز تجاری، فرهنگی و تفریحی «مشیر» شیراز با حضور عشایری قائم مقام وزیر و مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس، عرفانی رئیس هیأت مدیره این بانک، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان کلید خورد.

به گزارش ریسک نیوز،رییس هیات مدیره این بانک در مراسم کلنگ­زنی پروژه «مشیر» طی سخنانی با اشاره به شصتمین سالگرد تأسیس بانک گفت: بانک صادرات بانکی بود که با ورود به عرصه بانکی کشور منجر به خدمت رسانی به آحاد مردم گردید و تحولی در بانکداری خصوصی و بانکداری نوین ایجاد نمود این بانک بعد از انقلاب از اوایل دهه 60سرمایه گذاری مستقیم را در دستور کار قرارداد و با شرکت­های گوناگون در عرصه های مختلف صنعت، تولیدی،  کشاورزی و … مشارکت نمود که فعالیت این شرکت­ها منجر به توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان گردید .
وی با اشاره به نقش شرکت­های تابعه بانک تصریح کرد:  در سالی که به فرموده رهبر انقلاب به نام حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شد، هر پروژه که منجر به ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم شود خاری در چشم دشمنان خواهد بود.
 او افزود: امروز دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به ملت و نظام، دست به هر اقدامی می زنند و از آنجا که در تمامی نقشه های گذشته خود ناکام مانده اند این بار با تشدید فشارهای اقتصادی سعی در به زانو درآوردن مردم و کشور دارند.
 عرفانی تأکید کرد : قطعاً چنین ملتی که بیش از 30 سال در مقابل انواع تهدیدات و فشارهای دشمنان ایستادگی کرده با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و با اجرای درست و صحیح اقتصاد مقاومتی، نقشه دشمنان را بار دیگر نقش بر آب خواهد کرد .
 وی خاطر نشان ساخت : امروز در استان فارس و شیراز طرح هایی را دنبال می کنیم که منافع عمومی مردم را تأمین کند پیام کلنگ زنی این پروژه این است که اگر ما با هم همکاری کنیم می توانیم پروژه هایی بزرگ تر را هم اجرا نمائیم.
شایان ذکر است  این پروژه  12 هزار متر مربع مساحت و 70 هزار متر مربع  زیر بنا داشته که به منظور احداث این مرکز  مبلغ 1500 میلیارد ریال سرمایه از طریق شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس  که از شرکت های تابعه این بانک می باشد به آن اختصاص داده شده است.   

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  36