سطوح درآمدی پرداخت حق بیمه روستایی سال ۹۳ اعلام شد

صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، شرایط سطوح درآمدی پرداخت حق بیمه را در سال ۹۳اعلام کرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان وعشایر این کشور کشاورزان، سطوح درآمدی پرداخت حق بیمه در سال 93 در هشت سطح بین حداقل 2سطوح درآمدی پرداخت حق بیمه در سال 93در 8 سطح بین حداقل 2 میلیون ریال و حداکثر پنج میلیون ریال برای هر نفر در سال تعیین شده و هر فرد بالای 18 سال می تواند با انتخاب یکی از این سطوح اقدام به بیمه کردن خود کند.
 
این گزارش می افزاید:همچنین به همراه این ابلاغیه اجرای طرح بیمه کشاورزان غیرساکن در روستا نیز اعلام شد که براساس این دستورالعمل همه کشاورزان غیرساکن در روستا که به یکی از مجموعه 230 شغل مورد تائید جهاد کشاورزی اشتغال دارند از تائید اداره جهاد کشاورزی شهرستان و یا نظام صنعتی کشاورزی می توانند به عضویت صندوق درآمده و از مزایای آن بهره مند شوند.
 
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و 100گفتنی است:هزار بیمه شده تحت پوشش خود دارد که از این تعداد 18هزار نفر از مزایای مستمری این صندوق استفاده می کنند.
 
یادآور می شود، جداول سطوح درآمدی و مشاغل مورد تائید جهاد کشاورزی در تمام کارگزاری های این صندوق در دسترس است و یا متقاضی می تواند از طریق این صندوق به نشانی www.roostaa.ir از این جداول آگاه شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  9  =  16