بانک اقتصاد نوین اعتبارات صنوف متوسط را تامین می‌کند

مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: بانک اقتصادنوین در راستای تحقق شعار “حمایت از کار و سرمایه ایرانی” با رعایت مقررات و بهداشت اعتباری اعتبارات مورد نیاز صنوف و کسب و کارهای متوسط را تامین خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز،دکتر محمدهاشم بت‌شکن در جمع معاونین، سرپرستان مناطق شعب و روسای شعب تهران این بانک افزود:بانک اقتصادنوین در قالب خدمت بانکداری شرکتی اعتبارات مورد نیاز شرکت‌های بزرگ کشور را تامین می‌کند، در بخش صنوف و کسب و کارهای متوسط نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته تا بانک بتواند اعتبارات مورد نیاز فعالان این بخش را تامین کند. وی اظهار داشت: بانک اقتصادنوین می‌کوشد با توجه به خواست مشتری سبد متنوعی از انواع خدمات را ارایه کند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین تاکید کرد: به همین منظور خدمات جدیدی توسط بانک طراحی شده است که به زودی این خدمات از طریق شعب سراسر کشور بانک اقتصادنوین در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
در این مراسم علی‌اکبر حدادزادگان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی، علیرضا پویان‌شاد معاون بانکداری خرد، افشین کریمی معاون مالی، علیرضا بلگوری معاون امور وصول و حقوقی، برنامه‌های نیمه دوم سال 1391 بانک اقتصادنوین را تشریح کردند ضمن اینکه محمد فرامرزی رئیس شعبه سعادت‌آباد این بانک و سید بهاالدین طالب‌نیا جهرمی سرپرست منطقه پنج شعب استان‌ها نیز نظرات کارکنان شعب این بانک را به اطلاع مدیران ارشد این بانک رساندند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×  1  =