نامه‌ به بهمنی برای فعالیت مجدد بانک آرین

یک مقام مسئول بانک آرین خبر داد

یک مقام مسئول در بانک آرین گفت: نمایندگان سهامداران این بانک در نامه ای خطاب به رئیس کل بانک مرکزی خواستار توضیح بیشتر در مورد امکان فعالیت مجدد بانک آرین شدند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس این مقام مسئول بانک آرین اظهار داشت: رئیس کل بانک مرکزی اخیرا در سخنانی گفته است سهامداران بانک آرین می توانند تحت شرایطی مجدداً نسبت به فعال سازی مجوز لغو شده این بانک اقدام کنند.

 

وی افزود: از آنجا که منظور اقای بهمنی دقیقاً برای سهامداران روشن نبود، طی نامه ای که هفته گذشته  ارسال شد از رئیس کل بانک مرکزی خواستیم تا شرایط مورد نظر خود را تشریح کند.

 

وی ادامه داد: سهامداران بانک آرین امادگی دارند تا هر دو پیشنهاد محتمل یعنی افزایش سرمایه به 400 میلیارد تومان یا ادغام با مؤسسات اعتباری مورد نظر بانک مرکزی را دنبال کنند.

 

این مقام مسئول بدون اشاره به نام مؤسسات اعتباری مورد نظر بانک مرکزی برای ادغام گفت: مذاکراتی در حد مقدماتی و اولیه با برخی مؤسسات اعتباری انجام داده ایم.

 

این مقام مسئول بانک آرین تصریح کرد: در صورت ادغام با موسسات اعتباری دیگر بانکی تمام الکترونیکی نخواهیم بود و مانند سایر بانکهای تجاری خصوصی فعالیت خواهیم کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×  1  =