نماد بیمه میهن ۲۲ خرداد ماه بازگشایی می شود

معاون عملیات و نظارت فرابورس:

معاون عملیات و نظارت فرابورس از بازگشایی نماد شرکت بیمه میهن در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه جاری در بازار دوم خبر داد و افزود: این شرکت پنجمین شرکت بیمه ای است که نماد آن بازگشایی می شود.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از ایرنا 'حسن محمد تبار' گفت: شرکت بیمه میهن با سرمایه 400 میلیارد ریال در تمام رشته های بیمه بازرگانی فعالیت می کند و با توجه به احراز شرایط پذیرش و در اجرای ماده 51 'دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس، نماد معاملاتی آن روز دوشنبه 22 خرداد ماه جاری در بازار دوم بازگشایی می شود.

 

وی یادآور شد: قیمت پایانی سهام، میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز بازگشایی است و با توجه به این که معامله سهام با تعیین کارگزار انجام پذیر است، کارگزاران باید برای مشتریان در سامانه معاملاتی کارگزار ناظر تعیین کنند.

 

معاون عملیات و نظارت خاطر نشان کرد: بیمه میهن پنجمین شرکت بیمه ای است که نماد آن پس از شرکت های بیمه نوین، دی، ما، پاسارگاد در فرابورس بازگشایی شد.

 

وی گفت: همچنین پیش از این بیمه آرمان در بازار پایه درج شد و پذیره نویسی بیمه تعاون دوم خرداد در فرابورس انجام شده بود.

محمد تبار در خصوص درج پتروشیمی تخت جمشید گفت: شرکت پتروشیمی تخت جمشید که در زمینه محصولات شیمیایی فعالیت می کند به عنوان هفتاد و دومین نماد معاملاتی در بازار پایه درج شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×  1  =