۹۵درصد بودجه شعب بیمه دانا محقق شد

در ۱۰ ماه سال گذشته:

۹۵ درصد بودجه شعب محقق شد و نسبت خسارت در همین مدت به میزان ۵۱ درصد بود که این نسبت در دوره مشابه سال ۹۱ ، ۵۴ درصد بوده است.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه دانا خدادادی مدیر امور شعب با اشاره به اینکه رشد تولید در 10 ماهه 92 نسبت به دوره مشابه در سال 91، 54 درصد بیشتر بوده است،از شعب خواست در سال جدید با غربال گری قراردادها و بیمه نامه های خود،ضمن خارج کردن پرتفوی زیانده از سبد تولید، نسبت به جایگزین کردن پرتفوی مناسب،تولید خود را به سمت سودآوری هدایت کنند.

وی با تأکید بر افتتاح و راه اندازی شعبه های تنکابن،بابل و کاشان در سال گذشته افزود: با توجه به اینکه شعب مورد اشاره تازه تأسیس شده و هنوز در منطقه شناخته شده نیستند، با این حال عملکرد مناسبی داشته اند، به طوری که در شعبه تنکابن 65 درصد، شعبه کاشان 58 درصد و شعبه بابل 46 درصد بودجه 10 ماهه سال قبل تحقق یافته است.

خدادادی همچنین در مورد برنامه های آینده این مدیریت گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در آینده نزدیک در شهرستان ساوه نیز شعبه بیمه دانا افتتاح خواهد شد.

ساوه یکی از قطب های مهم صنعتی کشور محسوب می شود و با توجه به نزدیک بودن شهرک های صنعتی بزرگ، قابلیت ها و ظرفیت های بالای بیمه ای دارد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  4  =  20