شمار مشتریان اینترنتی بانک صادرات از ۲۱۹۰۰۰ نفر گذشت

تا پایان اردیبهشت ۹۱

تعداد مشتریان بانکداری اینترنتی بانک صادرات تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری از ۲۱۹ هزار مشتری گذشت.

به گزارش ریسک نیوز، بانک صادرات برای ارایه خدمات  مطلوب و جلب رضایت مشتریان هم گام با پیشرفت فن آوری‌های جدید، ارایه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع و گوناگونی را بر پایه بسترهای اینترنتی در دستور کار قرار داده است.

 

این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارایه شد و  دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورت حساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض است که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بیش از 219 هزار نفر از مشتریان با عضویت دراین سامانه به طور میانگین در ماه بیش از 5 میلیون تراکنش مالی خود را با موفقیت به انجام رساند‌ه‌اند.

 

بر این اساس، این بانک با بهره گیری از دستگاه رمز ساز لحظه ا‌ی (OTP ،( one- time password در محیطی کاملاً امن و بدون حضور فیزیکی در شعب اقدام به ارایه خدمات متنوعی نظیر تایید مبلغ چک ، انتقال وجه به حساب های خود و دیگران، پرداخت قبوض خدمات شهری، مشاهده خلاصه تسهیلات کرده است.

 

این گزارش می افزاید، استفاده از سیستم غیرحضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ، هم اکنون امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب‌ها، تعیین مبلغ چک، رویت صورت حساب را امکان پذیر ساخته و توانسته است نقش به سزایی در کاهش هزینه‌ها و وقت مشتریان داشته باشد. متقاضیان برای استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب سایت این بانک به آدرس www.bsi.ir  مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

52  −  47  =