استقبال از خرید الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث بسیار خوب بوده است

معاون نظارت بیمه مرکزی:

در حال حاضر میزان استقبال مردم از خرید الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث با توجه به بالا رفتن نرخ بیمه بسیار مطلوب بوده و بیمه مرکزی در رابطه با عدم خرید الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث هیچ جریمه‌ای را به مرحله اجرا نمی‌گذارد.

به گزارش ریسک نیوز، حبیب میرزایی، معاون نظارت بیمه مرکزی، گفت: با توجه به نرخ بیمه تعیین شده در سال جاری مردم اقدامات لازم را برای خرید الحاقیه به مرحله اجرا گذاشته‌اند و در این رابطه استقبال خوبی از خرید الحاقیه تا کنون به عمل آمده‌است.

وی تأکید کرد: به هیچ عنوان تاکنون بیمه مرکزی برای عدم خرید الحاقیه جریمه‌ای را به مرحله اجرا نگذاشته‌است و اگر کسی الحاقیه را نخریده باشد در صوت بروز حادثه‌ای که منجر به بروز حادثه جانی شده باشد، شرکت‌های بیمه فقط تا سقف تعهد مورد نظر قدامات لازم را برای پرداخت خسارت به مرحله اجرا می‌گذارند و مابقی خسارت را باید صاحب وسیله نقلیه پرداخت کند.

معاون نظارت بیمه مرکزی، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر اقدام به خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث از طریق مراجعه به شرکت‌های بیمه کنند تا در صورت بروز خسارات جانی ناشی از تصادف بتوانند از پوشش بیمه‌ای خود برای تامین خسارت استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  56