صدور اسناد مکانیزه در بانک سینا از مرز ۸۰ درصد گذشت

پیرو سیاست های بانک سینا در راستای ترویج فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و غیر حضوری و همچنین توسعه این خدمات، میزان صدور اسناد مکانیزه در این بانک تا پایان شهریور ۹۱ بالغ بر ۸۰ درصد بوده است.

به گزارش ریسک نیوز،درصد اسناد ثبت شده حضوری و غیر مکانیزه در شعب بانک از اسفند 1389 با تغییرات معناداری از 25 درصد کل اسناد به 19.37 درصد در شهریور 1391 رسیده و درصد اسناد ثبت شده غیر حضوری و مکانیزه در شعب بانک در پایان شهریور 1391 بالغ بر 80 درصد کل اسناد صادره در شهریور 91 را شامل شده است.

این در حالی است که با صدور 11 میلیون سند در شهریور 91 شاهد افزایش 5.5 برابری در اسناد صادره بانک نسبت به ابتدای سال 1388 با صدور 2 میلیون سند در فروردین این سال هستیم. این رقم همچنین گویای رشد 3.5 برابری صدور اسناد نسبت به ابتدای سال 89 بوده است.

طبق گزارش فوق، سهم تعداد اسناد صادره حضوری (از طریق کاربران شعب) در این مدت رشد نزولی داشته و از 25 درصد به 19.3 درصد رسیده است که این امر بیانگر استقبال خوب مشتریان بانک از درگاه های الکترونیک و سرویس های غیر حضوری است.

بررسی مبلغی اسناد بیانگر این است که کمتر از 7 درصد گردش مالی ماهیامه بانک از طریق درگاه های غیر حضوری انجام شده که به معنی انتقال قریب به اتفاق عملیات بانکداری خرد مشتریان به این حوزه می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

39  −  31  =