مصرف آب تهرانی ها از ۳۰۰ میلیون مترمکعب گذشت

میزان مصرف آب شهروندان تهرانی روز یک شنبه به سه میلیون و ۱۳۶ هزار مترمکعب رسید که در مقایسه با روز پیش از آن (شنبه)، حدود ۹۰ هزار مترمکعب افزایش یافته است.

به گزارش ریسک نیوز،جمع مصرف آب در شهر تهران از آغاز امسال تاکنون به 300 میلیون و 645 هزار مترمکعب رسید.

همچنین حجم مصرف آب در شهر تهران روز یکشنبه 15 تیرماه 93 در مقایسه با روز مشابه پارسال یک درصد افزایش یافت.

میزان مصرف آب شهروندان تهرانی روز یک شنبه  به سه میلیون و 136 هزار مترمکعب رسید که در مقایسه با روز پیش از آن (شنبه)، حدود 90 هزار مترمکعب افزایش یافته است.

هر مترمکعب برابر ١٠٠٠ لیتر است.

*کاهش 165 میلیون متر مکعبی حجم آب سدهای تهران

هم‌اکنون در سد امیرکبیر 140 میلیون مترمکعب آب وجود دارد، در حالی که این رقم در سال گذشته در همین روز 181 میلیون مترمکعب بود.

وی افزود: در سد لتیان هم‌اکنون 68 میلیون مترمکعب آب پشت سد ذخیره شده، در حالی که این رقم در روز مشابه سال گذشته 66 میلیون مترمکعب بود و در سد لار هم‌اکنون 73 میلیون مترمکعب آب پشت سد ذخیره شده، در حالی که این رقم همین موقع در سال گذشته 128 میلیون مترمکعب بود.

ارتقایی گفت: در سد طالقان هم‌اکنون 209 میلیون مترمکعب آب وجود دارد، در حالی که این رقم در روز مشابه سال گذشته 258 میلیون مترمکعب بود و در سد ماملو در حال حاضر 104 میلیون مترمکعب آب ذخیره شده در حالی که این رقم در سال گذشته همین موقع 125 میلیون مترمکعب بود.

وی تاکید کرد: در مجموع هم‌اکنون در سدهای استان تهران 594 میلیون مترمکعب آب ذخیره شده وجود دارد، در حالی که در همین موقع در سال گذشته 759 میلیون مترمکعب آب پشت سدهای تهران ذخیره شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  2  =