مرزبان: آلمان قهرمان می‌شود/ مهاجم استرالیایی با تیم ما تمرین می‌کند

سرمربی تیم پدیده گفت: احتمال اینکه بازی فینال را آلمان و آرژانتین برگزار کنند زیاد است و من فکر می‌کنم آلمان قهرمان می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز،علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: شرایط آب و هوایی برزیل به نحوی است که هر دو تیم سیستم دفاعی محکمی در سیستم بازی خود قرار می‌دهند آلمانی‌ها به صورت هجومی دفاع می‌کنند یعنی داخل زمین برزیل پرس صد در صد را انجام می‌دهند. 

سرمربی تیم پدیده مشهد اذعان داشت: برزیل هم در کشور خودش بازی می‌کند و فشار تماشاگران بر روی این تیم زیاد است آلمان می‌تواند در این بازی برزیل را تحت فشار قرار دهد احتمال هر اتفاقی در این بازی است برنده بازی تیمی است که روز خوب آن باشد. 

وی در مورد بازی آرژانتین – هلند تصریح کرد: آرژانتین در این بازی برنده می‌شود تیم‌های آمریکای جنوبی شرایط آب و هوایی برزیل را می‌شناسد هلند هم تیمی نبود که بتواند جلوی آرژانتین ایستادگی کند و بازی بسته‌ای را از خود نشان دهد. 

سرمربی تیم پدیده تاکید کرد: احتمالا بازی فینال جام جهانی را آلمان و آرژانتین برگزار می‌کنند و من فکر می‌کنم آلمان قهرمان این دوره از جام جهانی شود. 

مرزبان در پایان خاطر نشان کرد: یک مهاجم استرالیایی با تیم ما تمرین می‌کند که هنوز من این مهاجم را تایید نکردم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×  6  =