بررسی رضایتمندی بیمه گزاران زیان دیده

مدیر عامل شرکت سامان نگار ایرانیان در جمع همکاران شعبه تبریز این شرکت از ضرورت بررسی سطح رضایتمندی بیمه گزاران زیان دیده در اداره خسارات شرکت های بیمه خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، وی افزود : قطعاً ادارات خسارات شرکت های بیمه مهمترین واحد های سازمانی هستند که عملکرد آنها آئینه ای از عملکرد شرکت های بیمه است . شقاقی افزود: مشتریان صنعت بیمه عملکرد صنعت بیمه را از روی عملکرد این واحد مورد قضاوت قرار میدهند .در بیمه های اتومبیل به علت رابطه مستقیم بیمه گذاران و تأثیر آن بر دیدگاه بیمه گزاران زیان دیده هنگام مراجعه برای دریافت خسارت به خوبی نمایان است .

 

وی تصریح کرد: از این رو طرح برون سپاری خسارت  از سوی شرکت های بیمه گر و نحوه مدیریت بر آن در صنعت بیمه بسیار مورد توجه قرار گرفته است . یک شرکت کارشناسی خبره و مستقل در عین حال با دو چالش روبرو است :

– افزایش سطح رضایتمندی بیمه گزاران و زیان دیدگان شرکت بیمه طرف قرارداد از نوع خدمات دریافتی  .
– افزایش سطح رضایتمندی شرکت های بیمه طرف قرارداد از نوع ارائه خدمات  .
از سوی دیگر طرح برون سپاری خسارت و واگذاری به شرکت های  کارشناسی خبره موجب :
– کاهش هزینه های عملیاتی شرکت های بیمه
– مسئولیت پذیری شرکت کارشناسی مستقل در امور اجرائی خود
– تمرکز بیمه گر به فروش بیشتر و ارائه خدمات بیمه ای نوین خواهد گردید .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

79  −    =  75