قدردانی بانک مرکزی از مدیرعامل بانک اقتصادنوین

قدردانی بانک مرکزی از دکتر بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای به مدیرعامل بانک اقتصادنوین از تلاش و همکاری مدیرعامل و کارکنان بانک اقتصادنوین در راه‌اندازی و ایجاد مرکز مبادلات ارزی قدردانی کرد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، در نامه دکتر محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین آمده است:

طرح ایجاد و راه‌اندازی مرکز مبادلات ارزی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سالی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، نقطه عطفی در مدیریت پولی و راهکاری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شریف ایران بوده است.

بدون شک تداوم و قوام امور این مرکز با عنایت الهی و توجه مسئولین محترم قوای مقننه و مجریه از یک سو و رضایتمندی مردم از سوی دیگر همراه بوده است جز در سایه همکاری، درک شرایط و دلسوزی همکاران عزیز در شبکه بانکی میسر نبود.

بدینوسیله از تلاش‌ها و همکاری جنابعالی و همکاران آن بانک در انجام مسئولیت‌های خطیر مرکز مبادلات ارزی تشکر و قدردانی می‌نماید.
لازم به ذکر است در راستای سیاست‌های جدید دولت محترم برای فروش ارز بازرگانی و خدماتی چندی پیش بانک اقتصادنوین در مرکز مبادلات ارزی وزارت صنعت، معدن و تجارت مستقر گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  57  =  58