بانک اطلاعات ایرانیان به روز شد

در حوزه جمعیت تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه بانک اطلاعات ایرانیان در حوزه جمعیت تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی به روز شده است، گفت: برداشتن این گام مهم موجب تسهیل امور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیاست‌گذاری‌ها و استراتژی‌ها گردیده است.

به گزارش ریسک نیوز،سیدتقی نوربخش ضمن بیان این خبر اظهار داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی باعنایت به تکالیف مقرر در قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین‌اجتماعی و با ارائه آمار و اطلاعات بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی تحت‌پوشش، گام بزرگی را در راه‌اندازی و بهره‌برداری از بانک اطلاعات ایرانیان و تقویت نظام تدبیر حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی برداشته است.

وی با بیان اینکه این امر در سرلوحه اهداف سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفته بود، افزود: با تلاش بی‌وقفه مجموعه سازمان، اطلاعات لازم مهیا و به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شده است.

نوربخش خاطرنشان کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی با دارا بودن بانک‌های اطلاعاتی، کمک شایانی به طرح توسعه بیمه‌های سلامت و ارائه بسته کالا به جمعیت هدف داشته است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بانک اطلاعات ایرانیان با هدف جمع‌آوری و پردازش اطلاعات مربوط به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران کشور و تعیین شاخص‌های مرتبط در حوزه‌های، بیمه‌ای و حمایتی بنیان گذاشته شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×    =  54