بیمه دی ۲۷۰ میلیارد تومان معوقات پرداخت کرد

در سومین همایش فصلی مدیران ستادی و استانی بیمه دی مطرح شد

بیمه دی در ۱۰ ماه گذشته ۲۷۰ میلیارد تومان معوقات و بدهی های گذشته شرکت را پرداخت کرده و اکنون نمادش در فرا بورس باز شده است.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه دی، سومین همایش فصلی مدیران ستادی و استانی بیمه دی با حضور بیش از 100 نفر از معاونین ، مدیران و روسای شعب شرکت بیمه دی در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

 

سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی در این همایش که با محوریت تعامل با بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد ضمن تشکر از حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین دکتر شفیع زاده مدیرعامل بانک دی گفت : بیمه دی در 10 ماه گذشته 270 میلیارد تومان معوقات و بدهی های گذشته شرکت را پرداخت کرده و اکنون نمادش در فرا بورس باز شده ،مجوز افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار برای بیمه دی صادر شده ، از60میلیارد به 250 میلیارد تومان افزایش توانگری داشتیم و به لطف خدا این شرکت با گذر از شرایط سخت در وضعیت بسیار مناسب و رو به رشدی قرار دارد.

وی با تاکید بر سلامت مالی و حرفه ای گری در بیمه دی افزود : اولین اصل در بیمه دی رعایت سلامت مالی است و ما به هر قیمتی به دنبال عقد قرارداد نبوده و صرفا به دنبال پرتفوی پاک هستیم.

نایب رییسه هیات مدیره شرکت بیمه دی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی بیمه دی با رویکرد صداقت و شفاف سازی گفت : سهامداران اصلی شرکت بیمه دی خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند و ما ارایه خدمات به این قشر معظم را بزرگترین خدمت می دانیم و بنا داریم خدمت رسانی ویژه به این عزیزان داشته باشیم.

گفتنی است در این همایش یک روزه معاونت های مختلف شرکت بیمه دی و تعدادی از روسای شعب به بیان عملکرد و ارایه برنامه های پیش رو پرداختند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

25  −    =  22