حکایت عیادت پاشایی از زبان عمو پورنگ+عکس

داریوش فرضیایی معروف به عموپورنگ حکایتی قابل تامل نوشته از روزی که برای ملاقات مرتضی پاشایی به بیمارستان رفته بود.

حکایت عیادت پاشایی از زبان عمو پورنگ+عکس

این مجری در سایتش نوشته: بنام خدا. روز گذشته به ملاقات مرتضی پاشایی رفتم به خیال اینکه میتونم ببینمش وارد بیمارستان شدم اما ظاهرا ممنوع الملاقات بود.. نکته جالب در این بین حضور کسانی بود که با دوربین عکاسی به جان مردم افتاده بودند هنرمندان هم که مثل همیشه یا موذب یا فراری بودند و بعضی ها شون هم مثل من با عینک یا کلاه خودشون رو استتار میکردن تا شناخته نشن ؛ غافل از اینکه از چشمای تیزبین مخاطبین باهوش مگه میتوان مخفی ماند..
خلاصه دقایقی رو در لابی بیمارستان به انتظار نشستم و صحنه هایی رو دیدم که واقعا به حال خودمان تاسف خوردم ؛ گویا ملاقات نبود بیشتر شوی نمایشی برای خبرساز شدن افرادی بود که معمولاً در این مواقع خیلی دوست دارند اسم یا عکسشون در جراید و سایتها و اخبار در صدر تیتر قرار بگیره..
یاد زمان تدفین پدرم افتادم که طرف ادعای صمیمی ترین دوستم رو در این ۱۳ سال رو داشت اما زمان بیماری پدرم حتی یکبار هم حالشو نپرسید ولی به محض فوت پدر توی بهشت زهرا سر و کله اش پیدا شد و بجای همدردی با من با تلفن موبایلش از اطرافیانم فیلمبرداری میکرد تا شاید روزی بدردش بخوره..
دیروز همین اتفاق در بیمارستان محل بستری مرتضی رخ داد؛ واقعا متاسفم برای کسانیکه در رفاقت فقط به فکر بهره برداری و منافع شخصی شون هستند..
همون کسانیکه بعد از ۱۳سال به اصطلاح دوستی وقتی به گذشته نگاه میکنم در همه اتفافات و ناملایمت ها و رخدادهای ناگوار زندگیم رد پاهای اونهارو میبینم..
خدایا خودت بهتر میدونی…

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  57  =  63