بیمه‌نامه مستمری به زودی به بازار می‌آید

مدیرعامل بیمه آسیا خبر داد:

با عرضه بیمه نامه مستمری افرادی که بخواهند می‌توانند با پرداخت حق بیمه‌ای جداگانه بیمه نامه مکمل بازنشستگی برای خود خریداری کنند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایسنا، عباس حاج‌فتحعلی‌ها اظهار کرد:‌ با عرضه بیمه نامه مستمری افرادی که بخواهند می‌توانند با پرداخت حق بیمه‌ای جداگانه بیمه نامه مکمل بازنشستگی برای خود خریداری کنند.

وی با بیان این‌که افرادی که بیمه نامه عمر و پس انداز داشته باشند نیز می‌توانند بیمه نامه مستمری به طور جداگانه خریداری کنند، گفت: برای خرید این بیمه نامه فرد می‌تواند انتخاب کند که به صورت یکجا و یا به مرور زمان طی سال‌های پنج تا 20 سال مبلغی را به شرکت بیمه آسیا پرداخت کند.

حاج فتحعلی‌ها افزود: در واقع با این پرداخت‌های متوالی فرد می‌تواند صندوقی را برای خود داشته باشد و پس از آن‌که موعد آن تمام شد مستمری خود را با انتخاب خود به صورت زمان‌دار و یا مادام‌العمر دریافت کند.

مدیرعامل بیمه آسیا اظهار کرد: همه کارهای این طرح انجام شده و درخواست مجوز به بیمه مرکزی ارسال شده است و تا جایی که در جریان هستم به زودی و به احتمال زیاد در فصل بهار مجوز بیمه نامه مستمری را خواهیم گرفت و این خدمت جدید را به مردم ارائه کنیم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  5  =  45