سرمایه بیمه رازی افزایش می یابد /تسریع در پرداخت خسارت‌ها طی 24ساعت

برنامه‌های سال ۹۴ بیمه رازی اعلام شد:

پرداخت خسارت طی 24ساعت بخشی از سیاست‌های بیمه رازی است که به گفته حبیب میرزایی معاون نظارت بیمه مرکزی این پرداخت سریع خسارت نشانه آمادگی یک شرکت بیمه درایفای تعهدات می‌باشد.

به گزارش ریسک نیوز،پرداخت خسارت طی 24ساعت بخشی از سیاست‌های بیمه رازی است که به گفته حبیب میرزایی معاون نظارت بیمه مرکزی این پرداخت سریع خسارت نشانه آمادگی یک شرکت بیمه درایفای تعهدات می‌باشد.

سومین اجلاس سالانه شهروندی  بیمه رازی که صبح روز جمعه مصادف با 3 بهمن‌ماه 1393درهتل المپیک تهران با حضور مدیر عامل واعضای هیات مدیره و همچنین معاون نظارت بیمه مرکزی  و اعضای نمایندگی‌ها برگزارشد.

در ابتدای این جلسه رئیس هیات مدیره از رشد 92 درصدی این بیمه سخن گفت و اعلام 90 درصد برنامه‌های پیش بینی شده شرکت  در سال جاری محقق شده است.

 یزدخواستی در ادامه افزود: اصلاح ساختارسازمانی،‌ طبقه‌بندی مشاغل، تدوین برنامه استراتژیک،  بازسازی شعب،‌ راه‌اندازی شش شعبه تخصصی بیمه‌های عمر، تفاهم با صندوق بیمه کشاورزی و ایجاد سازکار پرداخت خسارت در24 ساعت را جزء اهداف این شرکت بیمه ای  است که بیمه رازی درسال 93 توانست با تقویت منابع و ذخایرشرکت رتبه توانگری خود را به یک ارتقا دهد .

وی خاطر نشان کرد: پرتفوی بیمه رازی بیش از 92درصد رشد داشت که 90 درصد آن حاصل تلاش نمایندگان جوان و فعال بیمه رازی است.

در ادامه  این اجلاس شهروندی معاون نظارت بیمه مرکزی بیان کرد: هدف بیمه مرکزی از سختگیری درنظارت، حفظ و ارتقای اعتماد مردم به صنعت بیمه است اولین باراست که نظارت به عنوان محوری‌ترین سیاست‌های بیمه مرکزی مد نظرقرارگرفته است.

حبیب میرازیی افزود: درزمان اعلام خسارت به یک شرکت بیمه درواقع تمام صنعت بیمه کشور محک می‌خورد و پرداخت سریع خسارت نشانه آمادگی یک شرکت بیمه در ایفای تعهدات می‌باشد.

وی اذعان داشت: شرکت بیمه رازی با اجرای طرح پرداخت سریع خسارات نخستین گام را برای حفظ اعتماد مشتریان برداشته است.

معاون بیمه مرکزی تصریح کرد: : مدیرعامل بیمه رازی دراجرای تکالیف قانونی تعامل خوبی با نهاد ناظر دارد و عملکرد شرکت نسبتا مطلوب است.

در ادامه این جلسه مدیر عامل بیمه رازی از مشارکت کارکنان بیمه‌رازی درافزایش سرمایه این شرکت خبرداد و گفت: سرمایه بیمه‌رازی از 625 میلیارد ریال به 2 هزارمیلیارد افزایش می‌یابد که کارکنان شرکت نیز با استفاده از حق تقدم دراین امر مشارکت خواهند داشت.

یونس مظلومی در ادامه عنوان کرد: هیئت مدیره بیمه‌رازی به دنبال جلب رضایت تمام ذی‌نفعان شرکت است نیروی انسانی بیمه رازی دردو سال گذشته نشان داد که با تلاش خود توانسته رشد 67 و 92 درصدی عملکرد شرکت را رقم بزند، لیاقت سهام‌داری آن و بهره‌مندی ازسود سهام‌داری را دارد.

وی افزود: به دنبال شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها برنامه توسعه‌ای شرکت با تحلیل بازاربیمه کشور طی سال‌های گذشته و برآورد رشد آن درسال‌های آتی تدوین شد که آمارهای رسمی اعلام شده به برآوردهای ما نزدیک است.

مدیر عامل بیمه رازی بیان کرد: هدف بیمه‌رازی افزایش سهم بازار به هرقیمتی نیست و اتفاقا درپذیرش برخی ازریسک‌ها سیاست انقباضی خواهیم داشت.

یونس مظلومی در پایان گفت: پرداخت خسارت طی 24ساعت ازسیاست‌های بیمه رازی است که ازهمه کارکنان خود خواستارم دراجرای درست این طرح تلاش کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  ×  2  =