اشتباه و رفتارهای نامناسب افراد مشهور هم بیمه می شود

گروه بیمه "امریکن اینترنشنال"

گروه بیمه “امریکن اینترنشنال” (AIG) محصول جدیدی را به بازار ارائه کرده است که طبق آن اشتباه ها، خطاها و رفتارهای نامناسب افراد مشهور در جهان تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

به گزارش ریسک نیوزاز،صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، رفتار افراد مشهور جهانی گهگاهی خسارت های را به شرکت های حامی آنان وارد می کند اما اکنون صنعت بیمه برای تحت پوشش دادن این قبیل از زیان های مالی آماده است.

سرمایه گذاری ب  ر روی افراد مشهور بسیار سنگین و پرهزینه است. رفتار برخی از آنان همواره در صدر اخبار جهان قرار می گیرد و بعضی اوقات آنان رفتاری غیرعادی و عجیب دارند. این مسئله برای برندهای که از این افراد حمایت می کنند، مشکلات بیشماری را به وجود آورده است. این رفتار در برخی از موارد خسارت های گسترده ای را به شرکت های بزرگ تجاری وارد می کند و آنان را حتی تا مرز ورشکستگی می کشاند.

اکنون گروه بیمه "امریکن اینترنشنال" (AIG) در نظر دارد تا از برندهای مشهور و معروف تجاری جهان در برابر رفتارهای نامناسب افراد سرشناس حمایت کند. این شرکت محصولی را به بازار عرضه کرده است که بر اساس آن بیمه گر به ریسک های موجود و مشخصی که در دنیای این دسته از افراد وجود دارد، پاسخ می دهد.

این محصول جدید برای هر قرارداد رقمی ما بین یک تا پنج میلیون دلار را پیشنهاد می دهد تا اگر فرد مورد حمایت با رفتار خود زیان مالی را به شرکتی وارد کرد، این خسارت ها جبران شود.

در این گزارش آمده است که صنعت بیمه در آغاز مسیری قرار گرفته است که تمامی و انواع مختلف ریسک های موجود در جهان را تحت پوشش قرار دهد. شاید اکنون رفتار نامناسب یک فرد مشهور مسئله مهمی به شمار نرود اما هر اقدام اشتباهی در آینده می تواند زیان گسترده ای را وارد کند؛ خسارتی که صنعت بیمه تاکنون برای تحت پوشش قرار دادن آن، اقدامی انجام نداده بود. اما حال که فعالان صنعت بیمه به درک مناسبی از خطرها و تهدیدها رسیده اند، شرکت های تجاری نیز بهتر می توانند در زمینه مدیریت ریسک عمل کنند.

"امریکن اینترنشنال" شرکت خدمات مالی آمریکایی است که در زمینه ارائه خدمات بیمه، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت دارایی، مدیریت صندوق‌های سرمایه‌ گذاری مشترک، ارائه کلیه مزایای بازنشستگی و نیز سرمایه‌ گذاری در حوزه املاک و مستغلات تجاری و مسکونی فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۹۱۹ توسط "کورنلیوس وندر استار" در شهر شانگهای، چین تاسیس شد و هم ‌اکنون بزرگترین شرکت بیمه آمریکاست و پس از شرکت آلمانی "آلیانز"، دومین ارائه‌ کننده خدمات بیمه در جهان به شمار می ‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌ شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  7  =  49