انحراف جذب پرتفوی بیمه سینا سال آینده اصلاح می‌شود

مدیر برنامه ریزی و سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی سرمایه گذاری سینا گفت: انعقاد قراردادهای بزرگ بیمه سینا در اسفند ماه سبب می شود تا پرتفوی بیمه سینا در انتهای سال متعادل شده و با شاخص های صنعت بیمه برابری می کند.

به گزارش ریسک نیوز،محسن علیخانی، مدیر برنامه ریزی و سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی سرمایه گذاری سینا در گفتگو با «نسیم»، علت از دست رفتن ۳۰ درصد پرتفوی بیمه سینا را انعقاد ۲۰ درصد قراردادهای این شرکت بیمه ای در اسفند ماه دانست.

محسن علیخانی، علت از دست رفتن 30 درصد پرتفوی بیمه سینا در گزارش 9 ماهه بیمه مرکزی را انعقاد 20 درصد قراردادهای این شرکت بیمه ای در اسفند ماه و جذب در آمدهای ناشی از این قراردادها در ماه مذکور ذکرکرد.

وی، افزود: انعقاد قراردادهای بزرگ بیمه سینا در اسفند ماه سبب می شود تا پرتفوی بیمه سینا در انتهای سال متعادل شده و با شاخص های صنعت بیمه برابری می کند.

بیمه مرکزی در گزارش 9 ماهه خود اعلام داشت که بیمه سینا 30 درصد پرتفوی خود را از دست داده و از طرف دیگر با افزایش 20.76 درصدی خسارت ها مواجه بوده که این امر باعث افزایش نسبت خسارت ها در این شرکت شده است.

بر همین اساس مدیر برنامه ریزی و سرمایه گذاری شرکت مادرتخصصی سرمایه گذاری سینا با بیان اینکه انعقاد قراردادهای بزرگ بیمه سینا در نیمه دوم اسفند ماه سبب ایجاد انحراف در جذب پرتفوی این شرکت شده است، خبرداد که با برنامه ریزی های انجام شده و اصلاح نظام قراردادی بیمه سینا ، از سال آینده این انحراف در گزارش پرتفویی رخ نخواهد داد.

شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا 18 درصد سهام کل بیمه سینا را در اختیار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  7  =  70