تسهیلات بانک ملی به افراد زیر ۱۸ سال

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران از طراحی و راه‌اندازی اولین سایت آموزشی، سرگرمی و بانکی برای نوجوانان و جوانان تحت عنوان کانون جوانه‌ها با آدرس http://KIDS.bmi.ir خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،حسین‌زاده، با اعلام این خبر افزود: طی 5، 6 ماه کار مطالعاتی، این سایت برای دو گروه سنی زیر 12 و بالای 12 سال طراحی شده که در حال حاضر نسخه زیر 12 سال آن رونمایی و ارائه شده است.

حسین‌زاده با تشریح این سرویس جدید ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های این سایت، داشتن حسابی کوتاه‌مدت تحت عنوان حساب آرزو برای افراد زیر 18 سال است که دارندگان این حساب در صورت ثبت اطلاعات خود در سایت به عضویت کانون جوانه‌ها درآمده و می‌توانند علاوه بر استفاده از مزایای حساب آرزو، از امتیازهای کانون جوانه‌های بانک ملی ایران نیز بهره‌مند شده و از تسهیلات مربوط به این حساب تا سقف 40 میلیون ریال نیز استفاده کنند.

وی با اشاره به اقدامات موثر این بانک در بخش IT ابراز داشت: بهینه‌سازی زیرساخت‌های انفورماتیکی در بانک ملی ایران، زمینه‌ساز ثبت روزانه 30 میلیون تراکنش در پایان سال گذشته با حداقل اختلال شد، بر این اساس در اسفند ماه سال گذشته، حدود 600 میلیون تراکنش از درگاه‌های مختلف بانک به ثبت رسید به طوری که این حجم تراکنش با مجموع تراکنش چندین بانک برابری می‌کند.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران تولید محصولات جدید و منحصر به فرد در سیستم بانکی را از دیگر اقدامات این بانک عنوان کرد و اظهار داشت: بانک ملی ایران از نظر پیشینه عملکردی نیز، خدماتی نظیر سیستم یکپارچه و آنلاین بانکی تحت عنوان سیبا را در دهه 70 رونمایی کرد و سال گذشته نیز برای اولین بار در سیستم بانکی، سرویس رعد ملی مبتنی بر انجام فعالیت‌های بانکی بدون نیاز به کارت بانکی را کلید زد که این سرویس فقط در یکی دو بانک خارجی آن هم به صورت محدود ارائه شده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

25  −    =  15