جزئیات پرداخت وام قرض‌الحسنه به خانواده دانش‌آموزان مدارس غیر دولتی

این روش وسیله‌ای برای کمک به معلمان، کارکنان و مؤسسان مدارس غیردولتی نیز است تا بتوانند وام‌های تجهیز مدارس از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان را نیز با روش قرض‌الحسنه دریافت کرده و مدرسه خود را تجهیز کنند.

به گزارش ریسک نیوز،از  تسنیم،مرضیه گُرد، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که «شرایط اعطای وام 10 میلیون تومانی به متقاضیان تحصیل در مدارس غیر دولتی چگونه است؟»، اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ایی که با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بسته‌ایم، اگر چنانچه مؤسسان مدارس غیر دولتی حساب‌های خودشان را در آن بانک متمرکز کنند، اولیا می‌توانند تا سقف مصوب وام‌ گیرند؛ البته تا 10 میلیون آن را مسدود کرده‌ایم یعنی نه اینکه 10 میلیون به آنها ارائه شود.

وی ادامه داد: برای نمونه اگر استان، شهرستان و مدرسه‌ای شهریه‌اش 3 میلیون است، تا حد همان 3 میلیون عقد قرارداد کرده‌اند تا با معرفی از طرف مدرسه، وام قرض‌الحسنه به اولیای دانش‌آموزان  پرداخت شود.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در خصوص زمان پرداخت وام یادآور شد: از هم اکنون مؤسسان مدارسی که تمایل داشته باشند می‌تواند در این خصوص اقدام کنند؛ چرا که بسیاری از خانواده‌هایی که فرزندانشان در این مدارس تحصیل می‌کنند، متقاضی هستند تا شهریه را یک جا پرداخت نکنند.

گُرد خاطر نشان کرد: این روش وسیله‌ای برای کمک به معلمان، کارکنان و مؤسسان مدارس غیردولتی نیز است تا بتوانند وام‌های تجهیز مدارس از 150 تا 300 میلیون تومان را نیز با روش قرض‌الحسنه دریافت کرده و مدرسه خود را تجهیز کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  7  =  14